Płyn do czyszczenia DPF - całkowita regeneracja katalizatorów
Sliny koncentrat. Regeneracja DPF jest skuteczna i całkowicie bezpieczna. Preparat uniwersalny - regeneneracja katalizatora jest skuteczna również przy silniku benzynowym.
Specyfik rozluźnia osady węglowe wewnątrz filtra, umożliwiając ich wypłukanie bez uszkodzenia filtra. Regeneracja DPF sprowadza się później do dokładnego wypłukania osadów. JETCHEM DPF Flushing Fluid jest silnym koncentratem - 1 l. wystarcza na 2-5 l. koncentratu. Przy czyszczeniu maszynowym zużycie waha się w zależności od urządzenia - do regeneracji DPF wystarczy nawet od 200 ml płynu.
Pełna regeneracja DPF przy pomocy DPF Flushing Fluid
Profesjonalny koncentrat do całkowitej regeneracji zdemontowanego filtra cząstek stałych lub katalizatora.
Płyn do czyszczenia DPF działa poprzez namoczenie, rozluźnienie i rozpuszczenie popiołów, osadów węglowych i olejowych wewnątrz filtra, co w efekcie umożliwia bezpieczne płukanie filtra cząstek stałych wodą.
Regeneracja katalizatora przeprowadzana jest w ten sam sposób, jak filtra DPF
Dzięki temu nie ma potrzeby rozcinania / rozłączania / dcemontażu poszczególnych elementów zespołu filtrów wydechowych. Prosto i szybko - jedną operacją - przeprowadzana jest jednoczesna regeneracja katalizatorów i płukanie DPF.
Preparat jest bezpieczny dla filtra i nie powoduje jego uszkodzenia. Operacja czyszczenie jest banalnie prosta i łatwa do przeprowadzenia w każdym warsztacie. To doskonały produkt do czyszczenia filtrów cząstek stałych w silnikach diesla najnowszej generacji.
Płyn do czyszczenia DPF od JETCHEM - ZALETY:
- skuteczne płukanie filtra DPF bez stosowania skomplikowanej specjalistycznej procedury.
- to profesjonalny środek - płukanie DPF i regeneracja katalizatora jest znacznie bardziej efektywne
- rozpuszcza, rozluźnia i dzięki temu umożliwia wypłukanie wszelkich zabrudzeń węglowych (popiół, sadze, nagary, osady stałe i zanieczyszczenia olejowe)
-
ten płyn do płukania DPF sprawdza się również przy regeneracji FAP - tzw mokrych filtrów DPF.
- Doskonale zmywa zalegający w "mokrych filtrach" tlenek Ceru, będący pozostałością po dodatkach EOLYS, dozowanych przez komputer do baku w celu obniżania temperatury zapłonu sadzy
- co najważniejsze - nie uszkadza powłoki katalitycznej filtra.
- ten płyn do DPF ma odczyn zasadowy, zawiera inhibitory korozji oraz środki zmniejszające napięcie powierzchniowe (pozwalają na pełną penetrację wsadu filtra) i przeciwpienne. Dzięki temu płukanie filtra DPF czy regeneracja katalizatora przebiega skutecznie, ponieważ substancje myjące przenikają całe wnętrze filtra
- skoncentrowana ulepszona formuła – rozcieńczenie z wodą destylowaną w stężeniu od 1:1 nawet do 1:5 (w zależności od stopnia zanieczyszczenia filtra / katalizatora) ułatwia proces czyszczenia.
Regeneracja DPF / regeneracja katalizatora - sposób przeprowadzenia:
Płyn do płukania DPF / katalizatora przygotowujemy, kierując się pojemnością silnika. Sugerujemy również zapoznanie się z naszym poradnikiem wypalanie DPF.
1. Po pierwsze: zdemontować filtr cząstek stałych / katalizator
2. Następnie płyn do DPF zmieszać z wodą destylowaną w proporcjach, zależnych od stopnia zanieczyszczenia filtra / katalizatora. (standardowo silnie zanieczyszczone filtry: 1:1 - 1:2). Przy filtrach pojazdów użytkowych do 1:4 (w zależności od stopnia zanieczyszczenia filtra). Z 1 l. koncentratu uzyskuje się od 2 do 5 l. roztworu. Roztworem napełnić filtr cząstek stałych z obu stron, następnie zaślepić wszystkie otwory
W pojazdach osobowych sugerujemy, by na każdy 1 l. pojemności silnika zastosować 0,5 - 1 l. preparatu
3. Dzięki zmieszaniu z wodą preparat wypełnia większą objętość filtra, rozluźniając zanieczyszczenia. Pozostawić na ok. 8-10 godzin, obracając filtr DPF co pewien czas. Ręczna regeneracja katalizatorów, a tym bardziej - regeneracja DPF musi chwilę potrwać i nie da się tego przyśpieszyć.
4. Płukanie flitra DPF najlepiej rozpocząć ciepłą wodą, następnie, kontynuować płukanie mocnym strumieniem wody tak długo, aż nie przestaną się pojawiać zanieczyszczenia.
Przede wszystkim istotne jest, by płukanie filtra DPF przeprowadzać z obu stron.
Pełna regeneracja DPF wymaga, by wypłukać rozpuszczone osady z kanałów dolotowych i wylotowych filtra. Z tego powodu to najważniejsza część procesu.
5. Po wysuszeniu i zamontowaniu filtra cząstek, dodać do zbiornika preparat dodatek do paliwa DPF (rekomendowane), ponieważ wspomaga on dopalanie filtra. Następnie przeprowadzić około 20-minutową jazdę próbną. Jeżeli komputer pokładowy nie rozpocznie automatycznie procesu dopalania filtra podczas jazdy, w związku z tym należy wymusić go testerem diagnostycznym.
6. Regeneracja katalizatorów - należy postępować analogicznie. Po zakończeniu czyszczenia i zamontowaniu katalizatora dodać odpowiednie dla typu silnika dodatki do paliw, Następnie wystarczy zakończyć proces regeneracji jazdą próbną.
UWAGA - produkt do użytku profesjonalnego. Chemia dla motoryzacji JETCHEM jest z sukcesem używana przez Autoryzowane Stacje obsługi i profesjonalne serwisy.
Cechy | |
Pojemność | 1 l. | 5 l. |
---|---|
Strefy działania | układ wydechowy // katalizator // filtr DPF // filtr GPF |
Zastosowanie | ręczna i maszynowa regeneracja DPF i GPF // regeneracja katalizatorów |
Czyszczenie | Tak |
Wydajność | 1:1 - 1:4 // 1 l. na 1-1,5 l. pojemności silnika |
Czas działania | ręcznie: 8-10 h |
Częstotliwość | ~100-200 tys kkm |
Waga | 1,1 |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:33.83PLN
- Cena:17.49PLN
- Cena:199.99PLN
Wysyłka expresowa polecam.
JA tam jestem zadowolony z preparatu jetchem - Jedni mówili, żeby wycinać gada- a ja go namoczyłem i po sprawie- praktycznie cały zapchany dpf - a teraz śmiga jak nowy...
Do maszyny świetny! i od razu usuwa olej, czego inne środki nie robią.
ok.
ok.
Ok