Serwisowa piana umożliwiająca szybkie chemiczne czyszczenie DPF i katalizatorów bez demontażu
Środek do czyszczenia katalizatora i wszystkich typów filtrów cząstek stałych w silnikach diesla i benzynowych.
Ponieważ katalizator w dieslu jest zazwyczaj zintegrowany z filtrem cząstek stałych – ten uniwersalny środek czyści jednocześnie wszystkie układy filtracji spalin. Preparat został opracowany ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb serwisów autoryzowanych.
Czyszczenie katalizatorów i filtrów DPF należy przeprowadzać przy całkowicie ostudzonym silniku.
• Masz zapchany filtr cząstek stałych? • Samochód stracił dynamikę i usłyszałeś, że „to objawy zapchanego katalizatora / DPF”? • Demontaż DPF do regeneracji jest trudny i drogi? • Zapchany katalizator uniemożliwia nawet uruchomienie silnika? • Nie wiesz, jak wyczyścić katalizator lub DPF • A może boisz się, że czekają Cię duże wydatki?
Jeżeli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś „TAK” – ten preparat jest dla Ciebie 🙂
DPF & Cat Super Spray – środek do czyszczenia katalizatora i DPF bez rozbierania wydechu.
Wysokociśnieniowa piana, która odblokowuje zapchany filtr cząstek stałych i katalizator w ciągu zaledwie 30 minut. Cala operacja jest bardzo prosta i możliwa do przeprowadzenia praktycznie w każdych warunkach.
Czyszczenie DPF procedurą diagnostyczną (tzw dopalanie testerem) lub przy pomocy dodatków do paliwa pomaga na krótko?
Prawdopodobnie przyczyną jest duża ilość popiołu. Wypalanie się sadzy w filtrze zmienia ją w popiół, który… zmniejsza pojemność w filtrze. Producent samochodu przewiduje wówczas wymianę podzespołu na nowy. Zapełniony DPF trafia do fabryki, która…. płucze wsad z popiołu, i – po kontroli technicznej i wymianie obudowy – wprowadza z powrotem podzespół na rynek.
Dlatego – przed demontażem i regeneracją (lub wymianą na nowy) - najbardziej godne uwagi jest wtedy wyczyszczenie DPF z popiołu i sadzy przy pomocy wysokociśnieniowej piany. Aplikacja DPF & Cat Super Spray jest bardzo łatwa i z pewnością możliwa do przeprowadzenia w warunkach warsztatowych i garażowych.
Jakie są objawy zapchanego katalizatora / filtra DPF:
- Spadek mocy silnika. DPF czy katalizator zapchany popiołem, sadzą lub osadami olejowymi może przez pewien czas nie generować widocznych objawów. Później jednak użytkownicy auta zgłaszają, że moc spada „z dnia na dzień”.
- wzrost zużycia paliwa. Silnik, aby pokonać opór spalin, wracających do silnika, zużywa coraz więcej energii. Poszukiwanie przyczyn zwiększenia spalania nawet o ponad 1 l/100 km prowadzi często do ślepych zaułków.
- stopniowa utrata dynamiki, często połączona z opóźnioną i „niechętną” reakcją na pedał gazu.
- Całkowicie zapchany katalizator lub filtr DPF może uniemożliwić nawet uruchomienie silnika
Jak działa chemiczne czyszczenie DPF preparatem JETCHEM? Czy katalizator w dieslu też ulegnie wyczyszczeniu?
- Preparat rozpuszcza i usuwa nawet najmniejsze cząstki stałe w kanałach dolotowych filtra
- Rozpuszczone zanieczyszczenia nie blokują wewnętrznej przegrody filtra (placka)
- Rozluźnia osady popiołu i sadzy i usuwa wszystkie typy zanieczyszczeń z kanałów wylotowych filtra DPF
- Nie pozostawia lepkiej powierzchni wewnątrz filtra, dzięki czemu świeża sadza nie zostaje łatwo absorbowana do powierzchni wyczyszczonego filtra.
- Nie uszkadza wkładki katalitycznej w filtrach, więc czyszczenie katalizatorów i filtrów cząstek stałych jest całkowicie bezpieczne
-
Katalizator w dieslu jest najczęściej połączony z filtrem cząstek stałych w jednej obudowie. Użycie DPF Super Spray wyczyści więc jednocześnie oba te podzespoły
Środek do czyszczenia katalizatora i DPF JETCHEM szczególnie dobrze sprawdza się, gdy:
- zapełnienie filtra cząstek stałych / katalizatora sięga lub przekracza 60%
- występują pierwsze objawy nadmiernego zapełnienia filtra
- demontaż filtra DPF / katalizatora jest trudny i wiąże się ze skomplikowanym demontażem np. elementów zawieszenia
- z innych powodów (np. finansowe, czasowe) nie ma możliwości przeprowadzenia zdemontowania i całkowitej regeneracji filtra DPF
DPF Super Spray standardowo nie służy do całkowitego oczyszczenia zapełnionego / zablokowanego filtra cząstek stałych. Oznacza to, że nie zawsze taka operacja okaże się skuteczna. Do skutecznego działania tego preparatu konieczne jest bowiem przeprowadzenie jazdy po aplikacji preparatu. Przy tego typu problemach rekomendujemy nasze preparaty, przeznaczone do całkowitej regeneracji zdemontowanego filtra. Szerzej opisujemy ten wątek w artykule Wypalanie DPF. Jeżeli po czyszczeniu tym preparatem konieczne jest dodatkowe płukanie wymontowanego filtra – przy zakupie preparatu do tej operacji powiedz nam o tym – uzyskasz 30 zł zniżki!.
Zapchany filtr cząstek stałych? Czyszczenie preparatem JETCHEM DPF&Cat Super Spray ma wiele zalet:
- umożliwia usunięcie większości osadów wewnątrz filtra DPF i katalizatora bez konieczności demontażu
- co najważniejsze usuwa nawet najmniejsze cząstki stałe w kanałach dolotowych wkładu filtra
- odblokowuje nawet całkowicie zapchany katalizator i filtr DPF, rozpuszcza i rozluźnia osady popiołu i sadzy, dzięki temu umożliwiając ich usunięcie bez demontażu podzespołu
- w konsekwencji oczyszcza kanały wylotowe filtra
- szybka i łatwa aplikacja
- zastosowanie przywraca pierwotne parametry pracy silnik: moc, zmniejsza spalanie
- eliminuje powstawanie usterek wywołanych nieodpowiednim stanem filtra DPF.
- całkowicie odparowuje, nie pozostawiając śladów
Jak przeprowadzić czyszczenie DPF lub katalizatora?
- Przede wszystkim: przed użyciem ostudzić silnik, by temperatura filtra DPF nie przekraczał 40° C
- Zdemontować czujnik ciśnienia lub temperatury
- W powstały otwór wprowadzić wężyk do aplikacji
- Natryskiwać preparat krótkimi seriami po 3-5 sekund. Opróżnić ok. ½ puszki, wkręcić czujnik i pozostawić na ok. 15-20 min.
- Powtórzyć aplikację
- Zainstalować czujnik ponownie, następnie uruchomić silnik na ok. 15 minut na wolnych obrotach
- Oprócz tego wykonać ok. 30-minutową jazdę
Czyszczenie katalizatora i filtra DPF należy przeprowadzać przy zimnym silniku!
Preparat do użytku profesjonalnego - chemia dla motoryzacji JETCHEM jest przeznaczona do profesjonalnych serwisów.
Cechy | |
Pojemność | 400 ml |
---|---|
Strefy działania | układ wydechowy // katalizator // filtr DPF // filtr GPF |
Zastosowanie | czyszczenie DPF i katalizatorów bez demontażu |
Wydajność | do pojazdu osobowego / dostawczego |
Czas działania | 30-45 minut |
Częstotliwość | co 30-60 tys km |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:78.99PLN
- Cena:36.99PLN
- Cena:19.99PLN
Zastosowałem w AVENSIS 2,0 benzyna, spaliny zmierzone po przejechaniu ok 400 km, jakość spalin rewelacja.
Super produkt,działa rewelacyjnie.
preparat sprawdził się .cudów nie uczynił ale parametry poprawił polecam wada- preparat do końca nie wypsikał w pojemnika zostało połowe preparatu
DZIAŁ TECHNICZNY:
Taki objaw wskazuje na uszkodzenie zaworu w transporcie - proszę o kontakt z nami w celu rozwiązania sprawy.
Na prawdę działa! Polecam! DPF przestał się zapalać na jakiś czas. Najlepiej po zaaplikowaniu wypalać DPF pod komputerem. Ogólnie produkt godny polecenia.
ODPOWIEDŹ 22-06-2020:
Cieszymy się, że jest Pan zadowolony ze skuteczności naszego preparatu. Jeżeli jest taka możliwość - wystarczy wykonać 15-30 min. jazdy po użyciu preparatu zamiast wypalania DPF testerem.
Produkt na prawdę działa rozpuszcza cały brud z DPF
Czy z wydechu powinna lecieć piana?? Bo po zastosowaniu tego preparatu brak piany z wydechu
ODPOWIEDŹ - DZIAŁ TECHNICZNY:
Nie ma jednej reguły – czasem leci dużo piany, czasem mocny dym, czasem lekkie zadymienie, a niekiedy jedynie bańki.
Na pewno większe prawdopodobieństwo wydostawania się piany z rury wydechowej następuje, gdy filtr cząstek stałych jest zamontowany w komorze silnika, ale pojawienie się piany nie jest wcale regułą.
Żaden z wymienionych przeze mnie objawów nie świadczy o większej / mniejszej skuteczności czyszczenia.
Polecam. Dobry zakup.
zuzik32 Ekspresowa wysyłka, super komunikacja między kupującym,a sprzedającym.
Super kontakt, szybka dostawa. Polecam i Dziękuję
Towar zgodny z opisem. Dobrze zabezpieczony do transportu. Szybka wysyłka. Polecam.
Polecam
po zastosowaniu wypalił brudy z kata.
działa, polecam
Polecam.
ok
Po zastosowaniu obroty silnika są stabilniejsze.
Minus za brak informacji że nadaje się do katalizatora
ODPOWIEDŹ 18-05-2019:
Dziękujemy za sugestię. Ta informacja znajduje się w instrukcji. Ale już od połowy czerwca będzie na przodzie etykiety!
POLECAM!
Zadział zgodnie z opisem, problem z informacja ryzyka zapchania filtra zniknął.
OK!!
POLECAM
Wszystko zgodne z opisem, szybka dostawa, POLECAM !!!
slabiutkie..
Przydał by się bardziej szczegółowy opis, że sprzedawany płyn jest TYLKO do silników Diesla a nie do katalizatorów z silników benzynowych
ODPOWIEDŹ 19-12-2018:
Odpowiedni opis znajduje się na etykiecie. Rozumiemy, że w gorączce przedświątecznej mogło to umknąć.
Pozdrawiamy - Dział Handlowy
Bardzo bardzo polecam
wszystko super pozytywnie. Polecam
wszystko super pozytywnie. Polecam
Wszystko super! Polecam
SUPER! Miało boleć i drogo kosztować, a znalazłem to - i poszło gładko
Polecam produkt .Mechanicy kazali usuwać DPF ,a tu niespodzianka :)
środek ok . nawet sobie radzi z czyszczeniem sadzy . polecam
Naprawdę jestem zadowolony. Przywieźli mi opla na lawecie, który już nie odpalał. Zastosowałem ten specyfik, samochód odpalił, filtr się wyczyścił i auto jeździ. Brałem wcześniej preparaty od [----moderacja----], ale one w ogóle nie działały