- Odbiór osobisty
- kurier InPost
- Paczkomat
- tpay.com
- Płacę przy odbiorze
- imoje
Obniża temperaturę zapłonu sadzy nawet o 250°C do poziomu 250-300°C, dzięki czemu może się ona wypalić w czasie zwykłej jazdy - w tzw. biernym trybie dopalania sadzy. Dzięki temu ten dodatek do paliwa DPF chronią silnik i oszczędzają paliwo.To niezwykle uniwersalny cleaner DPF - w zależności od stylu i trybu jazdy możesz zastosować dawkę 300 ml co 10-15 tys. km na pełny bak, puszkę 150 ml lub nawet - przy jeździe wyłącznie w trybie miejskim - aplikować do baku porcję 50 ml przy każdym tankowaniu.
Nasz Cleaner DPF nie zawiera Ceru, więc czyszczenie FAPa jest całkowicie bezpieczne. Jetchem DPF Super Cleaner to płyn do wypalania filtra cząstek stałych w pojazdach WSZYSTKICH marek.
Olej w chłodnicy wypłuczesz jednym czyszczeniem.
Płukanie układu chłodzenia z oleju preparatem JETCHEM to obecnie najskuteczniejsze narzędzie do szybkiego rozwiązania tego uporczywego problemu. Olej w układzie chłodzenia to problem, spotykany zarówno w samochodach ciężarowych (m.in. DAF, Scania, Volvo, MAN), jak również w samochodach osobowych. Zaufało nam już wiele autoryzowanych serwisów większości marek!
Bio Degraser+ usuwa również paliwo w układzie chłodzenia.
Jeździsz w korkach i DPF dopala się co 100 km, zamiast co 700-800? W takim razie – JETCHEM OneShoot DPF jest dla Ciebie!
Do aplikacji co 1-3 tys. km. Zmniejsza emisję pyłów i sadzy do filtra, ułatwia jego dopalanie. Dodany do baku na 1/4 baku / na rezerwę obniża temperaturę zapłonu sadzy, umożliwiając jej dopalanie. Jeśłi jeździsz głównie po mieście - możesz używać środek do paliwa DPF nawet do każdego tankowania. Wówczas ułatwia dopalanie cząstek stałych w cylindrach, co zmniejsza tempo zapełniania się filtra cząstek stałych.
Umożliwia czyszczenie silnika z nagaru - rozpuszcza i neutralizuje szkodliwe osady i zestalone resztki olejów, zalegające w układzie smarowania, w tym osady na pierścieniach tłokowych. W ten sposób podnosi sprawność mechaniczną silnika, zmniejszając jego wewnętrzne opory.
3 w 1: czyści, usuwa wilgoć i smaruje układ wtryskowy wszystkich silników diesla.
Profesjonalny środek do czyszczenia układu chłodzenia do samochodów osobowych i ciężarowych. Umożliwia czyszczenie chłodnicy z: kamienia, osadów, złogów i zżelowanych resztek starego płynu chłodzącego. Stosowany przez profesjonalne zakłady regeneracji chłodnic w przypadkach, gdy płukanie nagrzewnicy jest jedyną alternatywą dla demontażu deski rozdzielczej i wymiany zablokowanego wymiennika ciepła.
Płyn do czyszczenia chłodnicy JETCHEM jest bezpieczny dla gumy i aluminium. Bardzo korzystne pH (4,5-5) gwarantuje bezpieczeństwo układu
Ten preparat do płukania silnika służy do odblokowania pełnych możliwości silnika.
• Odblokowuje zapieczone pierścienie z nagaru i przywraca elastyczność uszczelnieniom w silniku • Zmniejsza siłę tarcia i opory wewnętrzne silnika, co obniża emisję spalin i redukuje zużycie paliwa • Czyści smok i kanały olejowe, dzięki czemu przywraca pełny obieg oleju i prawidłowe smarowanie • Utrzymuje rozpuszczone osady w ciepłym oleju, dzięki czemu są całkowicie usuwane z silnika podczas wymiany oleju. • Poprawia kompresję silnika i redukuje zużycia oleju.
Proste czyszczenie parownika klimatyzacji dzięki długiej dyszy. Serwisowy wysokociśnieniowy zmywacz do parownika klimy i przewodów wentylacji
BARDZO ŁATWA APLIKACJA. Podwojone działanie czyszczące dzięki innowacyjnej formule. Skutecznie usuwa źródła nieprzyjemnego zapachu. To nie jest pianka do klimatyzacji, a wysokociśnieniowy odgrzybiacz klimatyzacji. Preparat nie wywołuje zwarć i nie uszkodzi elektryki, ponieważ substancje czynne zostały rozpuszczone w czystym alkoholu.
Preparat do czyszczenia EGR turbiny diesel - do czyszczenia dolotu podczas pracy silnika.
Doskonały preparat do usuwania wody z paliwa i czyszczenia układu wtryskowego z osadów i nagarów. Czyści i chroni pompę i wtryskiwacze. Gwarantuje odpowiednie smarowanie wtryskiwaczy, zaworów paliwowych i pompy wysokiego ciśnienia.
Preparat do usuwania wody z paliwa - wiąże drobinki wilgoci i usuwa je z układu. Poprawia charakterystykę spalania i redukuje tworzenie się czarnego dymu. Zapewnia prawidłowe smarowanie wtryskiwaczy diesel oraz pompy paliwa. Sprawdza się zarówno w nowoczesnych układach Common Rail, jak i w klasycznych dieslach. Poprawia też charakterystykę pracy silników TDI.
Polecamy użycie tego preparatu przy każdym przeglądzie okresowym.
Wydajny i dobry odrdzewiacz o niezwykle skutecznym działaniu. Błyskawicznie penetruje zapieczone połączenia. Wg użytkowników ma ponad 2,5-krotnie większa wydajność przy odkręcaniu zapieczonych śrub. BEZ BRUDNEGO NALOTU na powierzchni!
Składniki czynne niszczą wiązania rdzy, jednocześnie wypierając wilgoć i konserwując element