Masz pytania? Zadzwoń do nas: +48 514 164 574 lub napisz na: biuro@motochemica.pl
Masz pytanie?
Wyszukiwarka

Power Steering Cleaner

JETCHEM Power Steering Cleaner preparat do płukania układu wspomagania kierownicy.
JETCHEM Power Steering Cleaner preparat do płukania układu wspomagania kierownicy.
Cena:36.99PLN
Netto:30.07PLN(Vat 23%)
Do koszyka /home/platne/grisza76/public_html/motochemica/templates/default/product.php on line 115
" />
masz pytania?
 
Ocena:5.00, Głosy:4

Płukanie układu wspomagania kierownicy preparatem JETCHEM Power Steering Cleaner



Płukanka do układu wspomagania JETCHEM jest odpowiednia do wszystkich rodzajów oleju przekładniowego. Doskonale czyści kanaliki, radzi sobie ze spienionym i nawodnionym płynem, usuwając szlam z przepracowanego oleju, zalegający na dnie układu. Dzięki temu przywraca najwyższą wydajność pompy wspomagania, wycisza jej pracę i wydłuża jej bezawaryjną pracę.



Ta operacja nawet dwukrotnie zmniejsza obciążenie układu wspomagania, co ogranicza również zużycie paliwa.


Wymiana płynu wspomagania połączona z jego płukaniem przynosi znacznie lepsze efekty.

JETCHEM Power Steering Cleaner zawiera specjalną formułę umożliwiającą czyszczenie układu wspomagania ze szlamu, zwęgleń i innych zanieczyszczeń.

Wymiana zawartości układu powinna być przeprowadzana co 60 tys. km lub co dwa lata. Tymczasem standardową praktyką jest jedynie uzupełnianie jego ubytków.

Czy płukanka do układu wspomagania jest w ogóle potrzebna? Przecież płyn do wspomagania wszystko wyczyści

Na skutek utleniania się płynu wspomagania, jego kontaktu z wilgocią i reagowania z metalowymi elementami układu – na jego dnie osadza się silnie kwaśny szlam, składający się z laków i nagarów koksowych. Oprócz zwykłego zamulenia układu, zmniejszenie jego wydajności i spowolnienia czasu reakcji na ruch kierownicy – szlam powoduje korozję w układzie. Częściowa wymiana płynu  nie zawsze rozwiąże ten problem, ponieważ szlam lakowy jest lepki i nie daje się wypłukać zwykłym świeżym olejem.

Co najważniejsze – dobry płyn do wspomagania kosztuje więcej za litr niż płukanka JETCHEM. A dzięki niej zaoszczędzisz co najmniej litr takiego oleju na płukanie układu.

Czym przepłukać układ wspomagania?

Świeży olej, nalany na kilkadziesiąt sekund do zbiorniczka w celu przepłukania układu – usunie jedynie niewielką część zanieczyszczeń. Płukanie układu ropą pomoże niewiele więcej, ponieważ zanieczyszczenia lakowe są odporne na krótkotrwałą ekspozycję na olej napędowy. Co gorsze – olej napędowy jest za suchy dla pompy wspomagania, więc istnieje ryzyko jej zatarcia.

Więc czym przepłukać układ wspomagania? Z osadami najszybciej poradzi sobie JETCHEM Power Steering Cleaner. Tak przeprowadzone czyszczenie układu wspomagania kierownicy wydłuża żywotność pompy i zaworów wspomagania.

Czy wymiana płynu wspomagania jest mi w ogóle potrzebna?

Najczęściej kierowcy nie chcą pamiętać o tym, że to taki sam materiał eksploatacyjny, jak każdy inny. Im starszy jest płyn, tym gorzej smaruje pompę. Co gorsza – mieszanie różnych płynów, używanych do dolewek, może spowodować zmianę płynu w gęstą galaretę. (spokojnie, nasza płukanka sobie z tym poradzi!)

Zasada jest prosta: nie smarujesz – nie jedziesz (w tym przypadku – nie pokręcisz). Dlatego, aby zapobiec kosztownej usterce pompy lub zaworu wspomagania, należy wymieniać regularnie olej w każdym układzie.

Płukanka do układu wspomagania JETCHEM ma wiele zalet:

  • przede wszystkim – płukanie układu wspomagania kierownicy rozbija na molekuły nagary, lakiery i osady z pompy wspomagania oraz z przewodów.
  • w konsekwencji rozpuszczone zanieczyszczenia zostaną usunięte z systemu razem ze starym płynem
  • poza tym – skutecznie udrażnia zablokowane kanaliki zaworu sterującego przekładni kierowniczej
  • właściwości dyspersyjne zapobiegają ponownemu osadzaniu rozpuszczonych zanieczyszczeń w układzie
  • oprócz tego  neutralizuje i wiąże kwasy w układzie i umożliwia ich bezpieczne usunięcie z układu
  • komponenty wysokosmarujące zabezpieczają wszystkie części podczas procesu czyszczenia
  • redukuje hałas i zapewnia sprawną i bezawaryjną pracę układu wspomagania.

Jak przepłukać układ wspomagania preparatem JETCHEM:

Aby przeprowadzić płukanie układu wspomagania, należy zastosować się do kilku prostych zasad:

  • PO PIERWSZE – przed czyszczeniem usunąć z układu ok. 100 ml. starego płynu
  • Następnie dodać do układu i uruchomić silnik
  • Dla pełnej skuteczności wykonać podczas czyszczenia układu wspomagania kilkadziesiąt pełnych przekręceń kierownicy aż wyczucia oporu.
  • Po 3-5 minutach wyłącz silnik i przeprowadź wymianę starego płynu z całego układu wspomagania zgodnie z zaleceniami producenta
  • Na koniec – do świeżego płynu wlej dodatek do wspmagania. W rezultacie świeży płyn do wspomagania zwiększy swoją odporność na starzenie, ochronisz układ wspomagania przed zatarciem i rozwiążesz problem nieszczelności tego układu.

preparat przeznaczony DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO

 

Power Steering Cleaner - Cechy
Cechy
Pojemność100 ml
Strefy działaniaukład wspomagania
ZastosowaniePłukanie układu
Właściwości:usuwanie wilgoci i szlamu lakowego
CzyszczenieTak
SmarowanieTak
Wiązanie / wypieranie wodyTak, wiąże wodę
Wydajność100ml // 2,5 l. płynu
Czas działania10-15 minut
Częstotliwośćprzed wymianą płynu / oleju
Waga0,12 kg
 

Komentarze

Komentarz
Ocena:
  • Rafał42021-11-07 18:40
     

    Sprzedawca konkretny i komunikatywny. Towar nie ocenię bo okazało się że maglownica byla uszkodzona wiec co by ten płyn nie robił to tego nie naprawił :)

  • ireneo32020-07-18 16:17
     

    daje rady wypłukałem układ kierowniczy i po przejechaniu 210000km olej jest czysty i pompa też polecam

  • bmw_m72020-02-16 16:02

    zastosowana zgodnie z zaleceniem a czy pomogła zobaczę po czasie fakt jest że pompa już nie jest taka głośna

  • psx-one72019-12-19 11:02
     

    ok

  • C...02019-03-20 08:10
     

    Bardzo dobry produkt polecam

Polecamy także:

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook