Masz pytania? Zadzwoń do nas: +48 514 164 574 lub napisz na: biuro@motochemica.pl
Masz pytanie?
Wyszukiwarka

Power Steering Protector

Dodatek do wspomagania JETCHEM - puszka 120 ml. Działa jak uszczelniacz układu wspomagania kierownicy. Dodać na świeży olej do wspomagania kierownicy
Dodatek do wspomagania JETCHEM - puszka 120 ml. Działa jak uszczelniacz układu wspomagania kierownicy. Dodać na świeży olej do wspomagania kierownicy
Cena:46.99PLN
Netto:38.20PLN(Vat 23%)
Do koszyka /home/platne/grisza76/public_html/motochemica/templates/default/product.php on line 115
" />
masz pytania?
 
Ocena:5.00, Głosy:4

Dodatek do wspomagania z powłoką hybrydową, zwiększający trwałość i odporność części na tarcie. płynu na wilgoć i zanieczyszczenia.



Preparat zabezpiecza układ powłoką hybrydową, która oddziela od siebie powierzchnie pracujące i niweluje tarcie



Przywraca elastyczność uszczelnieniom, przez co działa jak uszczelniacz układu wspomagania kierownicy. Upłynnia pracę pompy i zaworu, co w rezultacie daje wyciszenie pompy wspomagania. Po zastosowaniu preparatu olej do wspomagania kierownicy nie pieni się i później starzenie. Z Power Steering Protector JETCHEM nie spotka Cię zamarznięcie płynu w zbiorniczku wspomagania.


JETCHEM Power Steering Protector dzięki niwelacji tarcia i wzmocnieniu wiązań olejowych, radykalnie poprawia kulturę pracy układu.

Preparat przywraca elastyczność elementom gumowym i dodatkowo je konserwuje. Dzięki temu to doskonały uszczelniacz do układu wspomagania i innych układów hydraulicznych w pojeździe.

Najnowocześniejsze modyfikatory tarcia niwelują zużycie elementów ruchomych w układzie, tworząc między nimi powłokę hybrydową, odporną na ścieranie. To rozwiązanie, dedykowane dotychczas jedynie maksymalnie obciążonym układom, pracującym w warunkach ciągłych przeciążeń. Dzięki niemu suche tarcie ulega radykalnemu zmniejszeniu (nawet dziesięciokrotnie). Oznacza to, że nie ma ryzyka tzw. zużycia wykruszającego (pittingu). A to główna przyczyna awarii pompy wspomagania

Jak działa dodatek do wspomagania JETCHEM?

Zwiększa trwałość oleju i jego odporność na utlenianie. Ten uszczelniacz wspomagania działa w „inteligentny” sposób, likwidując tarcia w układzie i – oprócz tego – chroniąc go przed korozją.

Lepsze przyleganie elementów do siebie podczas pracy umożliwia wyciszenie pompy wspomagania. W efekcie olej do wspomagania kierownicy nagrzewa i zużywa się znacznie wolniej.

Długotrwale zabezpiecza układ przed działaniem czynników niszczących i degradujących. Ten preparat poprawia również komfort pracy systemu i jego użytkowania. Cały układ pracuje lżej, a uszczelniacz układu wspomagania kierownicy cały czas utrzymuje elastyczność elementów gumowych.

Uszczelniacz wspomagania – jak robi to JETCHEM:

zasada działania preparatu jest bardzo prosta. CO najważniejsze – nie działa jak „zatykacz” układu. W rezultacie otrzymalibyśmy bowiem bardzo szybkie zatarcie pompy. Preparat przede wszystkim działa regenerująco na wszystkie uszczelnienia, przywracając im elastyczność. Dzięki temu uszczelki lepiej dopasowują się i zamykają miejsca nieszczelności. Co najważniejsze – to obecnie najnowocześniejsza metoda doszczelniania układów

Specyfik jest odpowiedni do wszystkich typów oleju przekładniowego.

Dodatek do płynu wspomagania JETCHEM – to same zalety:

  • PRZEDE WSZYSTKIM – nie trzeba demontować podzespołu Wystarczy jedynie dolać środek do płynu znajdującego się w danym układzie i normalnie go eksploatować.
  • formuje na powierzchniach detali tłoczących, elementów wykonawczych i rozdzielających, zabezpieczającą powłokę hybrydową.
  • w konsekwencji zapewnia to optymalne smarowanie wszystkich elementów
  • preparat działa jako uszczelniacz do układu wspomagania, ale w przypadku niedostatecznego smarowania (awaryjnego wycieku), chroni zabezpieczony układ przed przedwczesnym zużyciem. Nie oznacza to, że można zignorować awarię!
  • oprócz tego zapobiega osadzaniu się nowych zanieczyszczeń w całym układzie
  • ten dodatek do płynu wspomagania przywraca elastyczność uszczelnieniom oraz powstrzymuje i zapobiega powstawaniu zużycia wykruszającego (tzw. pitting)
  • skutecznie chroni układ przed zużyciem
  • chroni olej przed utlenianiem i rdzą
  • tłumi drgania pompy i niweluje nieprawidłowe smarowanie części ruchomych. W rezultacie osiągamy wyciszenie pompy wspomagania i zaworu przekładni. .
  • przywraca elastyczność uszczelnieniom i oringom
  • eliminuje problem ciężkiego skręcania kierownicy
  • zapobiega piszczeniu pompy, redukuje hałas i zapewnia płynną, sprawną i bezawaryjną pracę układu wspomagania.
  • odpowiedni do wszystkich rodzajów oleju przekładniowego

SPOSÓB UŻYCIA Power Steering Protector JETCHEM:

  • Dodatek do wspomagania dolać do zbiornika płynu, rozgrzanego do temperatury roboczej.
  • W związku z tym – przed użyciem usuń odpowiednią ilość oleju z układu
  • Po aplikacji do zbiorniku – kręcić kołem kierownicy przez 5-10 minut w lewo i prawo PODCZAS postoju
  • Preparat całkowicie aktywuje się po przejechaniu od 100 do 500 km (w zależności od trybu i stylu jazdy)
  • 100 ml wystarcza na 2 litry oleju. Przy większych układach dodać 50 ml na 1 litr oleju.
  • Jeżeli płyn w układzie jest mętny, przepalony, brudny lub zmienił pierwotny kolor, należy bezwzględnie, przed wykonaniem zabiegu, wymienić płyn na świeży. Wówczas zalecamy przeprowadzenie płukania układu wspomagania - doskonale sprawdzi się do tego nasza płukanka do układu wspomagania
  • preparat przeznaczony DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO
Power Steering Protector - Cechy
Cechy
Pojemność100 ml
Strefy działaniaukład wspomagania
Zastosowanieniwelacja tarcia i uszczelnienie
Właściwości:tworzy powłokę hybrydową
SmarowanieTak
Wydajność100ml // 2 l. płynu
Czas działaniapodczas pracy układu
Częstotliwośćdo świeżego oleju
Waga0,14 kg
 

Komentarze

Komentarz
Ocena:
  • piotrowicz812021-12-01 06:19
     

    Podszedłem sceptycznie do tego produktu ale spróbowałem przed wydaniem kilkuset złotych na wymianę pompy wspomagania. I jestem mile zaskoczony. Irytujące piszczenie zmniejszyło się zaraz po rozprowadzeniu płynu w układzie, a na drugi dzień zniknęło. Nie wyeliminowało silnego piszczenia przy maksymalnym skręcie, ale pomogło na uciążliwe piszczenie przy manewrowaniu naparkingu.

  • daro822020-06-18 20:31
     

    kupiłem do drugiego auta,w pierwszym wyciek z pompy znacznie się zmniejszył

  • bmw_m72020-02-16 16:00
     

    zastosowana zgodnie z zaleceniem a czy pomogła zobaczę po czasie fakt jest że pompa już nie jest taka głośna jak była wcześniej chodzi tak samo jak przed wymianą ,z tym że mój olej był już raz wymieniany w pompie morze dla tego mało widzę różnicę ale jak dotąd nic nie zaszkodziło wiec czas pokarze

  • przemoK2019-10-28 17:21
     

    Towar zgodny z opisem. Dobrze zabezpieczony do transportu. Szybka wysyłka. Polecam.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook