- Odbiór osobisty
- kurier InPost
- Paczkomat
- Orlen Paczka
- tpay.com
- Płacę przy odbiorze
- imoje
Wyniki testów - płukanka do silnika / układu smarowania
Poniżej przedstawiamy Państwu odnośniki do wyników płukania układu smarowania kilku samochodów o różnym przebiegu preparatami typu Engine Flush+. W niektórych przypadkach było to działanie profilaktyczne, czasem płukanie było odpowiedzią na konkretne niedomagania silnika.
Wbrew opiniom niektórych 'domorosłych" mechaników, płukanie układu olejowego profesjonalnym preparatem NIE powoduje rozszczelnienia silnika. w wyniku płukania pozbywamy się z silnika osadów, które utrudniają jego prawidłową pracę i przyśpieszają zużycie. W rezultacie otrzymujemy "odciążony" silnik i poprawę parametrów.
WYBIERZ TEST
czyszczenia układu smarowania
Skoda Fabia 1,4 MPI
przebieg 188 293 km
Opel Corsa 1.0
przebieg 33 540 km
Ford Escort Cabrio 1.4 '84 r
przebieg 189 407 km (?)
Testy przeprowadzono zarówno na pojazdach relatywnie nowych, jak również na samochodzie prawie ćwierćwiecznym, co może dać Państwu lepszy obraz potencjalnych korzyści.
Profesjonalna płukanka silnika (układu smarowania) musi spełniać cztery podstawowe warunki:
• silnie skoncentrowana dawka detergentów, rozbijająca na molekuły osady, nierozpuszczalne przez olej
• właściwości silnie dyspersyjne, by utrzymać wypłukane zanieczyszczenia w formie zawiesiny, usuwanej z silnika wraz ze starym olejem
• silnie skoncentrowany lubryfikant, podczas operacji czyszczenia zapewnić smarowanie całego silnika
• dodatki przywracające elastyczność uszczelkom, by zapobiec wyciekom oleju z silnika po płukaniu