Serwisowy uszczelniacz chłodnic
Preparat do uszczelnienia chłodnic niweluje wycieki z całego układu BEZ ograniczania przepływu. Jeśli w przyszłości będziesz chciał wymienić uszczelniony element - nasz uszczelniacz chłodni wypłucze się bez problemu z układu
- Uszczelniacz układu chłodzenia, który działa bez zapychania przepływu - działa wyłącznie w miejscu wycieku
- uszczelniacz do chłodnic odpowiedni do wszystkich typów wodnych układów chłodzenia
- Mieszalny ze wszystkimi rodzajami płynów do chłodnic
- Zapewnia utrzymanie pełnej wydajności cieplnej układu chłodzenia.
- Ten uszczelniacz chłodnicy można dolać profilaktycznie - np po wymianie pompy.
- niezawodnie uszczelnia pękniecia i szczeliny włosowe - nawet do Ø 1,6 mm
- płyn do uszczelnienia chłodnicy jednocześnie konserwuje układ.
• Prawdopodobnie masz niewielki wyciek płynu chłodniczego? Układ chłodzenia nie doszczelnił się jeszcze po wymianie części? Nie możesz precyzyjnie zlokalizować nieszczelności? Nie wiesz, które uszczelniacze chłodnic nadają się do profilaktycznego użycia? A może chcesz odłożyć wymianę chłodnicy / nagrzewnicy na jakiś czas?
W takim razie – to jest produkt dla Ciebie 🙂
Profesjonalny uszczelniacz do chłodnicy. Nie zakleja układu chłodzenia
Przeznaczony do wszystkich typów systemów chłodzenia wodnego i do wszystkich typów płynów chłodzących.
Ten płyn do uszczelniania chłodnicy likwiduje wycieki i „pocenia”. Przywraca właściwą cyrkulację płynu chłodzącego i wydajność cieplną nagrzewnicy i termostatu. Nie ogranicza przepływu w układzie.
JETCHEM Radiator Sealer ma unikalne właściwości. Działa jako uszczelniacz do chłodnic, ale jednocześnie nie zapycha lamelek i kanalików wewnątrz silnika. Dodatkowo ma świetne właściwości konserwujące - zapobiega powstawaniu skrzepów i korozji w całym układzie chłodzenia.
Preparat do uszczelnenia chłodnicy JETCHEM gwarantuje długą sprawność układu, zwiększa sprawność nagrzewania i chłodzenia.
Jak działają zwykłe uszczelniacze do chłodnic?
Pierwszym typem są spefyfiki w formie ciemnego "błotka", który ma stworzyć powłokę na wszystkich powierzchniach układu. Reklamowane często jako "uszczelniacz głowicy" - te preparaty (zazwyczaj w formie "ciemnego błotka") mogą bardzo znacząco ograniczyć skuteczność chłodzenia silnika. Taki uszczelniacz do chłodnicy działa w sposób nieodwracalny - nie da się go już całkowicie i skutecznie usunąć. Często są to półpłynne silikony.
Drugi typ to uszczelniacze do chłodnic, w formie kleju, reagującego z powietrzem, Idea jest zacna - wypływa przez nieszczelność razem z płynem i zastyga, zatykając stopniowo miejsce wycieku. Gorzej, jeśli wyciek następuje do głowicy. Albo układu smarowania. Poza tym - jak zachowa się taki specyfik w zbiorniczku wyrównawczym, albo np przy wymianie płynu chłodniczego? Rozwiązanie naszym zdaniem ryzykowne
Trzeci typ to uszczelniacze chłodnic w proszku. Różnej jakości proszki / opiłki, mające wniknąć w nieszczelności i zablokować je. Głównym problemem jest ryzyko ich zbrylania. Wówczas zgrudowany preparat do uszczelnienia chłodnicy może zablokować np kanał chłodzący cylinder. Nawet długotrwałe i wielokrotne płukanie nie daje gwarancji usunięcia tego specyfiku
Ostatnia grupa - profesjonalne serwisowe uszczelniacze do chłodnic. W pełni usuwalne z układu, często stosowane profilaktycznie. Taki płyn do uszczelnienia chłodnicy krąży swobodnie w całym układzie, działając jedynie w miejscach wycieku. Nie spowoduje zmniejszenia drożności układu, ponieważ jego cząsteczki nie kleją się do części i do siebie. Profesjonalne uszczelniacze do chłodnic są stosowane również do pojazdów ciężarowych i do przemysłowych układów chłodzenia. Można je więc nabyć kupić w większych opakowaniach.
Płyn do uszczelnienia chłodnicy JETCHEM Radiator Sealer:
-
jest odpowiedni do wszystkich typów zamkniętych wodnych układów chłodzenia
-
jest mieszalny ze wszystkimi rodzajami płynów do chłodnic
-
ten uszczelniacz chłodnicy zapewnia utrzymanie pełnej wydajności cieplnej układu chłodzenia.
-
Preparat w żaden sposób nie wiąże się na stałe z elementami układu chłodzenia, co umożliwia w przyszłości jego całkowite wypłukanie ze wszystkich elementów układu.
-
Uszczelniacz układu chłodzenia, który działa bez zapychania przepływu
-
jednocześnie myje i konserwuje układ. W rezultacie jego stosowanie wydłuża żywotność wszystkich elementów układu chłodzenia. Dzięki sprawnemu chłodzeniu ogranicza się ilość spieków i nagarów w układzie smarowania, które mogą doprowadzić nawet do zniszczenia silnika.
-
Można stosować profilaktycznie – np. po wymianie elementów układu chłodzenia
-
Płyn do uszczelnienia chłodnicy o mocno skoncentrowanej formule – 270 ml. zamiast 375 ml.
-
Bezpieczny dla aluminium, gumowych uszczelek i węży
Jak działa uszczelniacz chłodnic JETCHEM:
- po pierwsze – powstrzymuje wycieki z nagrzewnicy, chłodnicy, spod złączy przewodów elastycznych i uszczelek bloku silnika czy głowicy. W krótkim czasie syntetyczne mikrokulki zawarte w specygiku całkowicie tamują dalszą utratę płynu chłodniczego
- po drugie – ten preparat do uszczelnienia chłodnicy zatyka miejsca wycieków o średnicy nawet do 1,6 mm!
- jego działanie jest wielotorowe i długotrwałe – m.in. zapobiega że tworzneia się żelów z płynu chłodniczego i osadzaniu się kamienia
JAK ZASTOSOWAĆ uszczelniacz do chłodnicy:
-
przy zimnym silniku odkręcić korek wlewu chłodnicy oraz sprawdzić czy płyn zakrywa górne krawędzie przewodów wlotowych / wylotowych
-
przy otwartym korku uruchomić silnik aż do osiągnięcia temperatury roboczej
-
Wstrząsnąć preparat. Co istotne – ze względu na swój unikalny skład, ma on niejednorodną strukturę.
-
następnie otworzyć pokrętło nagrzewnicy do pozycji max.
-
wlać uszczelniacz do chłodnicy i założyć z powrotem korek wlewu
-
alternatywnie - wlać preparat do zbiornika wyrówczawczego.
-
pozostawić pracujący silnik na wolnych obrotach przez 10-15 minut. Przeprowadzenie jazdy próbnej przyśpieszy uszczelnienie układu chłodzenia
-
sprawdzić, czy wycieki ustały
-
Przed użyciem uszczelniacza można wypłukać układ preparatem Radiator Sealer+ w celu usunięcia osadów.
-
dalsze wycieki oznaczają, że nieszczelność przekracza 1,6 mm. Dlatego preparat do uszczelnienia chłodnicy nie powstrzymał wycieku i konieczna jest ingerencja mechaniczna.
Nasze uszczelniacze do chłodnic zostały już wielokrotnie przetestowany w ekstremalnych warunkach.
Przykładem mogą być chłodnice pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych czy specjalistycznych pojazdów użytkowych. Wyciek z układu chłodzenia jest niedopuszczalny ze względu na duże obciążenia silnika, wysokich kosztów części czy chociażby z powodu długiej przerwy na naprawę mechaniczną. Również czas oczekiwania na trudno dostępne części zamienne może być przeszkodą. Dlatego uszczelnienie układ chłodzenia preparatem JETCHEM Radiator Sealer TRUCK jest doskonałą i niezawodną alternatywą.
Preparat do użytku profesjonalnego - chemia dla motoryzacji JETCHEM jest stosowana w profesjonalnych serwisach mechanicznych.
Cechy | |
Pojemność | 270 ml, 1 l. |
---|---|
Strefy działania | Wodne układy chłodzenia |
Zastosowanie | Uszczelniacz do chłodnic |
Właściwości: | likwiduje wycieki do Ø 1,6mm |
Czyszczenie | Tak |
Wydajność | 270ml na 10-12 l. // 25 ml na 1 l. |
Waga | 0,3 kg |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:89.99PLN
- Cena:38.50PLN
Super, ten środek naprawde działa. Obyło się bez naprawy.
Nie wiem czy to fizyka czarnej dziury czy czary. w każdym razie z mojej chłodnicy leciało jak z nosa Majora Suchodolskiego po kuracji Nitro. Po zalaniu specyfikiem 50 km i spadła tylko kropka. 3 "mechaników-wymieniaczy" rozkładało ręce a tu proszę niecałe 50 zł i spokój. polecam z całego serca ogółem
Nie wiem jak z chłodnicą ale nagrzewnicy nie pomogło
Zadziałał w pięć minut.mija miesiąc i jest ok
Dla mnie rewelacja. Dziurawa chłodnica przestała cieknąć po 20 minutowej przejażdżce. Miałem mieć rozbieraną klimatyzację. Uniknąłem niepotrzebnych kosztów.
Jestem zaskoczony, bo wygląda, że działa. Miałem wyciek z chłodnicy. Koszt wymiany 750zł chłodnica + około 500zł robocizna (trzeba cały przód rozebrać), w związku z tak wysokim kosztem postanowiłem zaryzykować z tym środkiem i jak na razie jest ok. Minął dopiero tydzień także zobaczymy co będzie dalej.
Produkt działa, to nie ściema. Miałem wycieki z silnika od strony rozrządu, po 1 aplikacji ustały. Zobaczymy jak długo efekt się utrzyma, ale na pewno to tańsze rozwiązanie w starszym aucie niż wyciąganie silnika i jego uszczelnianie.
Łatwe dozowanie, choć niejasna instrukcja.
Polecam wszystko działa przestało lecieć... wyciek był przy termostacie na śrubach audi 80 1.9 TDI 95 ROK. Bardzo ciężko dojść wymienić co kolwiek a to sobie poradziło bynajmniej narazie ... dziękuję ..
wszystko super ,nagrzewnica uszczelniona
działa, ale do osobówki nie ważne jakiej trzeba lać całość.
100% satysfakcji.Super
To naprawdę działa.Szczerze polecam.
U mnie zadziałało już mi nie wycieka z chłodnicy
mile zaskoczony skutecznością działania. wyciek z uszczelki pod głowica na zewnątrz ustąpił.
U mnie był duzy wyciek przy pompie po zastosowaniu wszystko się uszczelniło Polecam !!!!
Polecam wszystko działa przestało lecieć... wyciek był przy termostacie na śrubach audi 80 1.9 TDI 95 ROK. Bardzo ciężko dojść wymienić co kolwiek a to sobie poradziło bynajmniej narazie ... dziękuję ..
W moim przypadku nie zadziałał ale usterka chyba była zbyt poważna
Zlikwidował poważny wyciek, choć wlałem tylko połowę a układ 8 litrów. Jednym uszczelniłem dwa auta. Super!!!
DZIAŁ TECHNICZNY: My się cieszymy razem z Panem z dobrego wyboru, tylko nasz księgowy cicho szlocha w kącie ;-)
u mnie zadziałał bez zarzutu, polecam
Zakleił przeciek, nie muszę rozbierać całej deski rozdzielczej.
Doskonały preparat
Szybko, sprawnie, a sam środek działa rewelacyjnie.
Rewelacja. Uszczelnia naprawdę duże pęknięcia. 1/2 pojemnika starczyła na uszczelnienie wycieku w osobówce.
Polecam w c**l brał cały zbiorniczek na 300 km po wlaniu połowy produktu nie bierze nic a już przejechałem 900 km wiec polecam serdecznie
Samochód: Skoda Fabia 1.4 MPI Wyciek z bloku silnika przy pompie wody. Pęknięcie włoskowe rozszerzające się przy dłuższej trasie i wtedy uciekał cały płyn. Uszczelniacz zastosowany zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Dodatkowo trasa około 30 km. Następnego dnia 60 km, wyciek ustąpił. Dodatkowo widać po zbiorniku wyrównawczym płynu że usunął zalegający osad. Szczerze polecam.
Super. Miałem mały wyciek i do wyboru zakup tego produktu lub zabawę w mechanika. Po rozgrzaniu silnika wlałem płyn do zbiorniczka i przejechałem 5km w celu prawidłowego rozprowadzenia(moim zdaniem to konieczne). Wyciekł znikł więc polecam z czystym sumieniem!30
Produkt bardzo dobry.
Super sprzedawca. Kontaktowy, chętny do rozwiązywania problemów. Polecam
Uszczelnił naprawdę DROBNY wyciek, z którego spadało kilka kropel po wjechaniu do garażu. Aby zadziałało trzeba trochę pojeździć.
Po zastosowaniu brak wycieku z chłodnicy i nagrzewnicy w aucie 23-y letnim. SUPER.
Super szybko, bardzo dobrze zapakowane ! Polecam wszystkim
Szybko i sprawnie, polecam
szczerze polecam!
Szybka wysyłka, dobry kontakt, towar dobrze zapakowany i zgodny z opisem, polecam sprzedającego
jest ok
Wyciek z pod obudowy pompy, zniknął. Naprawa droga. Spróbowałem i zadziałało. Polecam.
Z czystym sumieniem polecam sklep. Paczucha zostala zarejestrowana u kuriera w przeciagu 30minut od zlozenia zamowienia. Paczka byla bardzo solidnie zapakowana. Jak najbardziej polecam Paczke odebralem po 29h od chwili zakupu i to tylko i wylacznie dlatego ze dlugo pracowalem i wczesniej nie dalem rady. Czas wysylki(nie mylic z czasem doreczenia) jak najbardziej zgodny z opisem. Transakcja przebiegla pomyslnie i bez zadnych problemow. Jeszcze raz bardzo polecam sprzedawce
Ten uszczelniacz naprawdę działa, rok po wymianie chłodnicy zaczęło kapać byłem w trzech warsztatach na weryfikacji i w każdym mi wmawiali że tu nic się nie dzieje, a wyraźnie było widać, że jest mokro i płynu ubywa. Wlałem połowę uszczelniacza i w końcu przestało lecieć. Przejechałem 500 km na razie sucho, temperatura silnika w normie, sprawdzałem modułem OBD2 BT i aplikacją w telefonie
Nie widzę różnicy po zastosowaniu uszczelniacza.
Zatkało
Bardzo dobry uszczelniacz
Super
Niestety preparat nie podołał. A szkoda. Niestety wydane pieniądze na marne. Szkoda. Pozdrawiam
ODPOWIEDŹ 29-05-2019:
Brak wcześniejszego kontaktu. Po rozmowie tel. możemy odpowiedzieć, że: - NIGDZIE nie obiecujemy, sprzedajemy "mechanika w płynie", który sklei pękniętą głowicę czy dziurę, która w krótkim czasie opróżnia układ chłodzenia Passata.
Pozdrawiamy - Dział Techniczny MOTOCHEMICA
Super. Dzięki
ok
uszczelniacz do chłodnicy zadziałał
-
super
-
Ok
wszystko ok.
Wszystko ok.
Mega szybka przesyłka.Towar w 100% zgodny z opisem.Bardzo dziękuję za szybką transakcję.Obsługa na złoty medal.POLECAM
Mega szybka przesyłka.Towar w 100% zgodny z opisem.Bardzo dziękuję za udaną transakcję.Obsługa na złoty medal.POLECAM
Spełnił swoje zadanie - wycieki usunięte i po 5 tygodniach od użycia system nadal uszczelniony
Obsługa kupującego ****** 6 gwiazdek
Obsługa kupującego ****** 6 gwiazdek
uszczenilacz zadziałał zgodnie z opoisem miejmy nadzieję że na długo
uszczenilacz zadziałał zgodnie z opoisem miejmy nadzieję że na długo
Wszystko OK. Polecam!
Produkt bardzo dobry.
Wszystko OK. Polecam.
Fajna sprawa miałem przerdzewiałą chłodnicę. Pomogło choć były trudności z nagrzaniem płynu chłodniczego i przez to uszczelniacz nie chciał się rozpuścić (zima)
Polecam
WIELKI PLUS
WIELKI PLUS
-
niskie ceny, towar wysokiej jakości, darmowa wysyłka, super kontakt telefoniczny, miła obsługa. Dziękuję !!! kolejne zakupy również będą tutaj :)"
niskie ceny, towar wysokiej jakości, darmowa wysyłka, super kontakt telefoniczny, miła obsługa. Dziękuję !!! kolejne zakupy również będą u tego Pana :)
Ok
Towar dotarł szybko. Jestem zadowolony z obsługi i towaru.
Niewielki, ale stały ubytek płynu chłodzącego w silniku Stara. Od dłuższego czasu problem z ustaleniem miejsca wycieku. Wystarczyły 3 butelki sealera i problem zniknął
Produkt w pełni wartościowy, uszczelnił głowicę. Obsługa błyskawiczna. Gorąco polecam.