Preparat do czyszczenia EGR turbiny diesel - do czyszczenia dolotu podczas pracy silnika.
Jak wyczyścić EGR bez rozbierania? Czyszczenie turbiny bez rozbierania? Niemożliwe? Bardzo proste!
- Preparat wraz z sadzą zostanie spalony w komorze spalania – zachowując nadal swoje właściwości
- Łatwa i bezpieczna aplikacja
- Czyszczenie EGR bez demontażu podzespołów.
- Skuteczne czyszczenie turbiny bez demontażu oraz dodatkowy efekt przeczyszczający DPF
- Rozpuszcza nagar, zalegający na denku tłoka i czyści pierścienie zgarniające
- Pozytywnie wpływa na poprawę kompresji i szczelności cylindrów.
- Zapobiega „zamulaniu” silnika i utracie dynamiki i mocy
Środek do czyszczenia EGR, turbiny i układu dolotowego w dieslu
Nie wiesz, czym wyczyścić EGR? Preparat Diesel Applicator Spray + czyści układ dolotowy z zanieczyszczeń i pozostałości olejowych bez potrzeby demontażu zaworu EGR. Umożliwia czyszczenie turbiny bez rozbierania, nie dając się ogolić z pieniędzy. Na szczęście nie ma się czym martwić, bo preparat do czyszczenia EGR da Twojemu silnikowi nowy oddech. Preparat, który docenią wszyscy miłośnicy czterech kółek.
Diesel Applicator Spray+ to preparat do czyszczenia turbiny - umożliwia też czyszczenie przepustnicy oraz całego układu dolotowego bez demontażu.
Jak wyczyścić EGR bez rozbierania? To bardzo proste! Czyszczenie EGR bez demontażu jest możliwe z błyskawicznym środkiem JETCHEM. Ten środek do czyszczenia EGR można stosować we wszystkich typów silników diesla. Szczególnie rekomendowany do silników turbodoładowanych.
Preparat do czyszczenia EGR, przepustnicy i całego układu dolotowego- zalety stosowania:
- Zapewnia optymalne proporcje mieszanki paliwowo – powietrznej- czysty proces spalania
- Specyfik wraz z sadzą zostanie spalony w komorze spalania – zachowując nadal swoje właściwości
- Nowy dozownik – brak problemu zacinającego się dozownika.
- Łatwa i bezpieczna aplikacja
- Umożliwia czyszczenie zaworu EGR i kierownic turbiny bez demontażu podzespołów
- Pozytywnie wpływa na przeczyszczenie filtra DPF
- Chemiczne czyszczenie układu dolotowego jest doskonałym uzupełnieniem czyszczenia mechanicznego – usuwa zanieczyszczenia z trudno dostępnych miejsc.
- Rozpuszcza nagar, zalegający na denku tłoka. Dzięki temu rozwiązuje problem wypadających zapłonów.
- Czyści pierścienie zgarniające
- Pozytywnie wpływa na poprawę kompresji i szczelności cylindrów.
- Razem z zebranymi zanieczyszczeniami – zamienia się we frakcje lotne, które nadal zachowują silne właściwości czyszczące.
- Zapobiega „zamulaniu” silnika i utracie dynamiki i mocy
- Diesel Applicator Spray+ niweluje dymienie „na biało”, świadczące o zaburzonych proporcjach mieszanki paliwowej.
- Chroni środowisko naturalne, zmniejszając emisję spalin.
Jak działa środek do czyszczenia turbiny DIESEL APPLICATOR SPRAY+
- W zależności od miejsca aplikacji, spray skutecznie rozwiązuje problem: zanieczyszczenia turbiny, czyszczenia zaworu EGR, czyszczenia przepustnicy, i zapieczonych kierownic turbiny, klejących się zaworów ssących, nierównej pracy silnika
- Preparat skutecznie rozpuszcza zanieczyszczenia olejowe w całym układzie dolotowym
- Czyści komorę spalania i kierownice turbiny
Jak wyczyścić EGR bez rozbierania? Sposób czyszczenia układu dolotowego:
- Preparat należy aplikować krótkimi porcjami do dolotu, przy pracującym i nagrzanym silniku.
- W zależności od zaistniałego problemu z układem dolotowym, można podawać przed turbiną, intercoolerem, kolektorem lub przepustnicą.
- Przed zastosowaniem należy sprawdzić stan techniczny turbiny. Usunąć ew. usterki mechaniczne / wycieki przed czyszczeniem.
- Przed zastosowaniem należy zapoznać się z dokumentem „Procedury czyszczenia układu dolotowego”, dołączonym do preparatu
- Przed użyciem preparatu sprawdzić poziom i stan oleju w silniku. Jeżeli po zakończeniu czyszczenia poziom oleju wzrósł, zmienił się jego kolor, albo zapach wskazuje, że środek czyszczący mógł przedostać się do miski olejowej – należy niezwłocznie wymienić olej
- Wszystkie dodatki do diesla JETCHEM możesz stosować jednocześnie z tym preparatem
- preparat przeznaczony DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO
TO NIE JEST SUBSTYTUT PALIWA - chemia do motoryzacji jest przeznaczona dla profesjonalistów.
Diesel Applicator Spray+ to preparat do czyszczenia EGR praktycznie bez demontażu silnika. Dlatego jest stosowany i polecany przez wielu mechaników i właścicieli pojazdów. Co najistotniejsze – spray do czyszczenia EGR bez demontażu rozpuszcza osady olejowe i złogi w trudno dostępnych miejscach. Dzięki temu nie ma konieczności przeprowadzania skomplikowanego demontażu. Preparat jest szczególnie polecany przez serwisy do silników turbodoładowanych z wydłużonym okresem między przeglądowym.
Czyszczenie turbiny naftą? Rozbieranie połowy silnika?
Z Diesel Applicator Spray+ to już nie będzie potrzebne
PYTANIA I ODPOWIEDZI:
PYTANIE: Dlaczego wasz środek do czyszczenia EGR jest taki drogi? Zawsze pod ręką jest czym wyczyśćić EGR!
ODPOWIEDŹ: Diesel Applicator Spray+ to nie tylko preparat do czyszczenia EGR, ale również środek do czyszczenia turbiny. Sposób użycia preparatu umożliwia wyczyszczenia całego układu dolotowego podczas pracy silnika. Tymczasem czyszczenie EGR naftą wymaga najpierw demontażu elementu, a - poza tym - nie rozwiązuje np. problemu nagaru na zaworach dolotowych cylindrów. A ten element jest skutecznie czyszczony naszym preparatem.
PYTANIE: Jak zastosować wasz preparat do czyszczenia turbiny? Po wejściu na 3 tys. obrotów blokuje mi się kierownica turbiny.
ODPOWIEDŹ: Proszę użyć nasz preparat do czyszczenia turbiny zgodnie z załączoną instrukcją. Kierownica turbiny oczyszcza się w trakcie operacji oraz podczas pracy silnika przy jeździe próbnej. Jeżeli błąd występuje sporadycznie, czyszczenie turbiny bez rozbierania ma bardzo wysoką skuteczność. Zaniedbanie objawów i dłuższe ignorowanie tej usterki może jednak zemścić się koniecznością remontu turbiny.
Cechy | |
Pojemność | 400 ml |
---|---|
Strefy działania | układ dolotowy DIESEL |
Zastosowanie | czyszczenie bez demontażu podczas pracy silnika |
Czyszczenie | EGR, turbina, zawory, denka tłoków, pierścienie |
Wydajność | na samochód osobowy |
Czas działania | 5-10 minut |
Częstotliwość | co 30-45 tys. km |
Waga | 0,41 kg |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:59.99PLN
- Cena:33.60PLN
- Cena:26.51PLN
Czy ten preparat można stosować w benzyniakach z turbiną i bezpośrednim wtryskiem ?
DZIAŁ TECNICZNY: Panie Jerzy, do silników benzynowy jest przeznaczony preparat JETCHEM Petrol Applicator Spray+
Czyści świetnie. Przepustnica wygląda jak nowa a zawalona olejem była. Auto dużo zrywniejsze.
Jak można wyczyścić kierownice i łopatki turbiny (część gorąca) napędzane spalinami z kolektora wydechowego skoro medium po zaaplikowaniu w dolocie spala się w silniku wraz z zanieczyszczeniami dolotu ?
DZIAŁ TECHNICZNY:
Bardzo trafne pytanie. Gazy z cylindrów po spaleniu preparatu umożliwiają rozmiękczenie zanieczyszczeń i oczyszczenie się łopatek turbiny
Obsługa na najwyższym poziomie. Ponad godzinna rozmowa na temat sprzedawanej technologii oraz jej zastosowania w praktyce. Otrzymałem fachowe doradztwo. Polecam.
Jak ludzie tu piszą, że obroty sie zmniejszają wzgledem prędkości to nie wiem, preparat podmienił im skrzynie biegów
ku mojemu zaskoczeniu działa z tym że raczej nie polecał bym wtryskiwania bezpośrednio przed egieerem lepiej sie sprawdza wtryskiwanie za filtrem powietrza .
Nie polecam !!!z pojemnika wypsikalem 1/4 a później już niebylo ciśnienia i niechcialo lecieć ,zgniotlem puszkę popsikalo jeszcze trochę ,a resztę puszki wyrzuciłem do śmieci bo nie chciałem się więcej denerwować
DZIAŁ TECHNICZNY: Dziękujemy za informację. Zapewne doszło do uszkodzenia zaworu podczas transportu. Skontaktujemy się z Panem w celu szybkiego rozwiązania problemu.
Odblokował zawieszające się kierownice turbiny, pacjent to 1.9 TDI 90km, jestem pod wrażeniem że jest taki środek
10/10
Honda CR-V 1.6 diesel. Świecił się check engine. Diagnostyka wykazała problem z zaworem EGR. 3 tygodnie jeżdżenia i check nie gaśnie. Zastosowałem jetchem DAS+ diesel zgodnie z instrukcją. Check zgasł a silnik nabrał wigoru. Jeżdżę już tydzień i żadnych problemów, więc śmiało polecam.
Zgodne z opisem polecam i szybka dostawa naprawde warto
Honda CR-V 1.6 diesel. Świecił się check engine. Diagnostyka wykazała problem z zaworem EGR. 3 tygodnie jeżdżenia i check nie gaśnie. Zastosowałem jetchem DAS+ diesel zgodnie z instrukcją. Check zgasł a silnik nabrał wigoru. Jeżdżę już tydzień i żadnych problemów, więc śmiało polecam.
Genialny! Odblokował łopatki turbiny i w ciągu 2 dni błąd przestał wyskakiwać. Nie wierzyłem że będzie aż tak skuteczny, ale nie zaszkodziło spróbować. Czytać instrukcje i się do niej stosować
Polecam. Szybka wysyłka i produkt warty zastosowania widać poprawę jazdy
Polecam...
Musiałem wymienić przycinającą się gruszkę ale preparat chyba pomógł na zapiekające się kierownice bo chodzą lekko bez zacięć tak,że sumując na pewno nie zaszkodzi a pewnie pomogło,robota żadna można spróbować koszt nie aż taki straszny
prostota aplikacji
Świetnie! Pełen profesjonalizm. Rewelacyjny towar w bardzo atrakcyjnej cenie z gratisową dostawą. Ekspresowa przesyłka- już następnego dnia w domu. Natychmiastowy kontakt z uprzejmym sprzedawcą. Wszelkie oczekiwania zostały spełnione wzorowo. Dziękuję i pozdrawiam.
Wyczyścił turbinę i różne syfy z silnika. Przed użyciem przy mocniejszym depnięciu komputer wyłączał turbinę i wyrzucał błąd. Pozytywne rezultaty widać było natychmiast po użyciu, chociaż na pełne rezultaty przyszło poczekać 1-2 tygodnie (przez ten czas jeszcze silnik okazjonalnie wyrzucał błędy). Teraz auto jeździ bez najmniejszego problemu, mogę deptać na maksa a turbina nie szaleje. Zapewne kupię ten preparat raz jeszcze za kilka miesięcy, żeby doczyścić pozostałości sadzy do końca.
ODPOWIEDŹ 27-09-2019:
Cieszymy się, że wszystko poszło OK. Faktycznie, zdarza się że przy zablokowanych łopatkach, turbina doczyszcza się nawet przez kilka dni po czyszczeniu. Tak - za kilka miesięcy warto powtórzyć operację.
Ok
Polecam !!!
ok
ok
szbko
super produkt polecam wszystkim
Wszystko Ok !!! Super! !!!!! Polecam! !!! Kolejny raz czyszczenie bez problemów !!!
Wszystko wzorowo. Dodatkowa instrukcja na puszce - polecam sklep. Pozdrawiam
Polecam
Polecam.
Polecam.
Polecam.
Zasłużony pozytyw!!! Dobry kontakt!
OK!!
wszystko jest ok
+ wygodne stosowanie
- cena
Wszystko OK !!!!!!! Super !!!!!!! Polecam !!!!
SUPER PRODUKT POLECAM
Bez komplikacji, szybka wysyłka, godny polecenia
Bez komplikacji, szybka wysyłka, prod.godny polecenia
Polecam ten produkt gdyż bez demontażu EGR , dokonałem oczyszczenia filtra .
Łatwość obsługi, skuteczność
BARDZO DOBRY
Polecam!!!
Wszystko idealnie, wzorowy przebieg transakcji. Polecam i pozdrawiam :-)
Zakupiony preparat, po zastosowaniu go zgodnie z instrukcją sprzedającego, zrobił to co od niego oczekiwano czyli : oczyscił przepustnicę, EGR oraz łopatki turbiny efektem czyszczenia był wydobywajacy się ciemny dym z rury wydechowej. Auto stało się bardziej elastyczne, dostało lepszego pałera no i obroty obniżyły się względem szybkości. Ponadto kontakt ze sprzedawcą oraz pomoc techniczna i doradztwo na najwyższym poziomie. Polecam
Bardzo szybka dostawa, preparat po telefonicznym instruktarzu sprzedawcy i zastosowaniu , potwierdził zgodność z opisem. Mój mercedes odzyskał dynamikę pracy silnika, zmieniło się na plus - niższe obroty a większa prędkość auta oraz cichsza praca silnika. Zdecydowanie polcam sprzedawcę oraz jego preparat. /nie jest to "nafta" jak to ktoś opisał a biała pianka/.
super, polecam
preparat skutkuje z 100% . zaskoczyło mnie to totalnie choc to pianka , ale widoczna różnica po użyciu i przedmuchaniu turbiny . ciut utrudniona aplikacja ma być zmieniona wiec duży plus za zmiany.
Polecam
Bardzo bardzo polecam
Wszystko OK
w sumie zwykła nafta ale z braku czasu i miejsca wolałem kupić w tej formie żeby było szybciej reanimować trupa
Myślałem że środek nie zadziała. Jednak po czyszczeniu turbina ozyla
TOWAR zgodny z opisem, WYSYŁKA bardzo szybka i skuteczna, KONTAKT jak należy - miły i konkretny, CENA bardzo atrakcyjna, POLECAM bo warto!
Polecam