- Odbiór osobisty
- kurier InPost
- Paczkomat
- Orlen Paczka
- tpay.com
- Płacę przy odbiorze
- imoje
Układ paliwowy jest jednym z najważniejszych elementów pojazdu. To od jego sprawności uzależniona jest moc i wydajność silnika. Bezpośrednio przekłada się to na komfort użytkowania pojazdu.
Oczywiście ma to również ogromnym wpływ na ponoszone koszty. Im wyższa wydajność silnika, tym niższy koszt jego eksploatacji. Częstym problemem osób posiadających samochód z silnikiem diesla jest niedrożność wtryskiwaczy. Zatkanie układu paliwowego uniemożliwia skuteczny transport paliwa, co niesie za sobą ryzyko wielu groźnych usterek. Już częściowa niedrożność jest groźna.
Często decyduje on o „być albo nie być” silnika.
Warto podkreślić, że kierowca bez trudu może ocenić stan opisywanego układu. Nawarstwione zanieczyszczenia często powodują charakterystyczny czarny dym. Zwiększa się również emisja spalin, co nie wpływa pozytywnie na środowisko naturalne. Wysokiej klasy dodatki do diesla gwarantują najwyższą czystość układu paliwowego, co bezpośrednio przekłada się na efektywność pracy silnika.
To sprawia, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Podczas podejmowania decyzji należy przede wszystkim kierować się jakością mieszanki. To zaawansowana formuła gwarantuje pożądane rezultaty. Najbezpieczniej postawić na znane i cenione marki, które już od wielu lat cieszą się pozytywną opinią wśród użytkowników. Plusem jest to, że dodatki do diesla nie są kosztowne w zakupie. Dzięki temu niemal każdy może pozwolić sobie na taki wydatek.
Produkty przeznaczone na okres zimowy sprawdzają się nawet w przypadku najniższych temperatur. Są to mieszanki silnie skoncentrowane, które mogą być stosowane niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz. Wysokie stężenie sprawia, że nie potrzebujemy dużych dawek. Dzięki temu produkt wystarczy nam na długi czas. Warto wiedzieć, że dodatki do diesla przeznaczone na zimę zapobiegają również parafinowaniu się paliwa. Diesel zimą odpali łatwiej - zimny start silnika staje się o wiele łatwiejszy. Można więc uniknąć wielu kłopotliwych sytuacji, które występują podczas wysokich mrozów. Problemy z przepływem paliwa dotykają w szczególności tych, którzy nie posiadają garażu. Krzepnięcie paliwa następuje zwykle dopiero wtedy, gdy temperatura spadnie poniżej -30°C. Z punktu widzenia użytkownika pojazdu jest to niezwykle komfortowe. Trzeba mieć świadomość, że preparat zabezpieczający nie może zastąpić nam dobrej jakości paliwa. Jest to jedynie uzupełnienie mieszanki. W ten sposób można poprawić jej właściwości.
Stosowanie dodatków do diesla ułatwia zapłon silnika. Znacząco obniżają one temperaturę zapłonu sadzy. Dzięki nim okres eksploatacji filtrów stanie się o wiele dłuższy. Uszlachetniacze zalecane są w szczególności osobom, które w większości poruszają się po mieście. Czyszczenie takiego filtra nie jest skomplikowane, jeśli posiadamy odpowiednio dobrany dodatek do paliwa DPF. Z jego użyciem poradzi sobie każdy. Wystarczy jedynie wlać konkretną dawkę do baku bezpośrednio przed tankowaniem. To dzięki temu DPF zostanie skutecznie oczyszczony z cząstek sadzy i innych zabrudzeń.
Warto pokreślić, że czyszczenie układu paliwowego odbywa się podczas standardowej jazdy. Nieprawdę jest więc to, że musimy poruszać się po drogach niczym kierowcy rajdowi.
Preparaty do wypalania DPF opóźniają również proces starzenia się paliwa. Ponadto chronią one przed jego pienieniem oraz polepszają jego rozpylanie, dzięki czemu diesel zimą pracuje równo. Oczywiście tego rodzaju produkty cechują się również doskonałymi właściwościami smarnymi. Zmniejszają także ilość produkowanego dymu, co bezpośrednio obniża ilość emitowanych do otoczenia spalin.
Przez kilkadziesiąt pierwszych lat motoryzacji, samochody z silnikiem diesla uważane były za „muły robocze”. Przysłowiowe „disel to zero wrażeń”. Pozbawione dynamiki, z relatywnie niską mocą silnika. Królem dynamiki i sportu były silniki benzynowe. Silniki TDi i ich sławne pompowtryski kojarzyły się co najwyżej z autami rodzinnymi
Jednak wprowadzenie przez Alfa Romeo pierwszego wtryskiwacza common rail całkowicie zmieniło zasady gry. Emocje, do tej pory zarezerwowane dla właścicieli paliwożernych turbodoładowanych benzyniaków - stały się dostępne dla dieslowców.
Bardzo szybko okazało się, że duża moc, przyśpieszenie i emocje w Common Railu – wiążą się jednak z koniecznością zachowania najwyższej czystości układu.
Dziś to już powinno być oczywiste, że jeżeli diesel dymi, stracił moc i trzeba wyczyścić układ wtryskowy – używa się urządzenia do czyszczenia wtrysków, a nie dolewa benzyny do diesla.
Twój diesel nie odpala na mrozie? Być może przyczyną jest paliwo zimowe, którego nie zdążyłeś zatankować. (Może olej napędowy (pieszczotliwie nazywany DISEL 😉 ) był jeszcze w wersji przejściowej? Przed taką sytuacją ochroni Cię nasz dodatek do diesla na zimę. Nowoczesny silnik Common Rail to skomplikowana maszyneria. A czysty układ wtryskowy to klucz do niezawodności całego silnika diesla.
Profesjonalne dodatki do diesla mają również swój pozytywny udział w wydłużeniu mechanicznego życia różnych innych podzespołów. Czysty układ wtryskowy oznacza całkowite i precyzyjne spalanie dawki paliwa.
Na marginesie – taki dodatek do diesla w systemie Common Rail tak samo dobrze wyczyści również pompowtryski 🙂
Dodatkowo takie preparaty ułatwiają sprawiają, że wypalanie dpf podczas jazdy i filtr ten wolniej się wypełnia. Dzięki temu sterownik silnika rzadziej musi przeprowadzać dopalanie DPF, podczas którego dochodzi do rozrzedzania oleju silnikowego paliwem (co wymusza wcześniejszą wymianę oleju).
Należy więc powiedzieć, że: stosując profesjonalne dodatki do paliwa diesel Common Rail i pompowtryski, oszczędzasz aż trzy razy: na wtryskiwaczach, na DPF-ie i… na oleju! 🙂
W konsekwencji – należy pamiętać, że profesjonalny dodatek do diesla Common Rail ma kilka ważnych zadań.
Oczywiście – profilaktyczna dawka preparatu do czyszczenia nie usunie osadu, powstającego przez lata. Jednak skutecznie osłabia wiązania cząsteczek stałych z zanieczyszczeniami tłustymi, co zostało już wielokrotnie potwierdzone podczas testów.
Chemia dla motoryzacji JETCHEM to najwyższa profesjonalna skuteczność.
3 w 1: czyści, usuwa wilgoć i smaruje układ wtryskowy wszystkich silników diesla.
Obniża temperaturę zapłonu sadzy nawet o 250°C do poziomu 250-300°C, dzięki czemu może się ona wypalić w czasie zwykłej jazdy - w tzw. biernym trybie dopalania sadzy. Dzięki temu ten dodatek do paliwa DPF chronią silnik i oszczędzają paliwo.To niezwykle uniwersalny cleaner DPF - w zależności od stylu i trybu jazdy możesz zastosować dawkę 300 ml co 10-15 tys. km na pełny bak, puszkę 150 ml lub nawet - przy jeździe wyłącznie w trybie miejskim - aplikować do baku porcję 50 ml przy każdym tankowaniu.
Nasz Cleaner DPF nie zawiera Ceru, więc czyszczenie FAPa jest całkowicie bezpieczne. Jetchem DPF Super Cleaner to płyn do wypalania filtra cząstek stałych w pojazdach WSZYSTKICH marek.
Doskonały preparat do usuwania wody z paliwa i czyszczenia układu wtryskowego z osadów i nagarów. Czyści i chroni pompę i wtryskiwacze. Gwarantuje odpowiednie smarowanie wtryskiwaczy, zaworów paliwowych i pompy wysokiego ciśnienia.
Preparat do usuwania wody z paliwa - wiąże drobinki wilgoci i usuwa je z układu. Poprawia charakterystykę spalania i redukuje tworzenie się czarnego dymu. Zapewnia prawidłowe smarowanie wtryskiwaczy diesel oraz pompy paliwa. Sprawdza się zarówno w nowoczesnych układach Common Rail, jak i w klasycznych dieslach. Poprawia też charakterystykę pracy silników TDI.
Polecamy użycie tego preparatu przy każdym przeglądzie okresowym.
Obniża temperaturę zamarzania i żelowania paliwa o 28ºC – nawet do temperatury -32ºC Zabezpiecza przed wytrącaniem się parafiny i przed pienieniem się paliwa.
Jeździsz w korkach i DPF dopala się co 100 km, zamiast co 700-800? W takim razie – JETCHEM OneShoot DPF jest dla Ciebie!
Do aplikacji co 1-3 tys. km. Zmniejsza emisję pyłów i sadzy do filtra, ułatwia jego dopalanie. Dodany do baku na 1/4 baku / na rezerwę obniża temperaturę zapłonu sadzy, umożliwiając jej dopalanie. Jeśłi jeździsz głównie po mieście - możesz używać środek do paliwa DPF nawet do każdego tankowania. Wówczas ułatwia dopalanie cząstek stałych w cylindrach, co zmniejsza tempo zapełniania się filtra cząstek stałych.