- Odbiór osobisty
- kurier InPost
- Paczkomat
- Orlen Paczka
- tpay.com
- Płacę przy odbiorze
- imoje
Sprawność układu paliwowego wpływa na pracę całego pojazdu. Właśnie dlatego tak ważne jest to, aby utrzymać go w dobrym stanie. Wraz z upływem czasu gromadzą się w nim różnego typu zanieczyszczenia, które mogą doprowadzić do niedrożności i problemów w swobodnym poruszaniu się pojazdu.
Początkowe objawy zanieczyszczenia układu paliwowego mogą wydawać się błahe. Zwykle pojawiają się problemy z odpalaniem i przerywaniem jazdy. Paliwo nie może być skutecznie przekazywane, przez co samochód „dławi się” i nie rozwija pełnej mocy. W rezultacie spada wydajność silnika, a koszty eksploatacji samochodu rosną - ta sama ilość paliwa pozwala nam przejechać znacznie mniejszą ilość kilometrów.
W pojazdach z silnikiem benzynowym oraz instalacją LPG częstą przyczyną obniżenia sprawności układu paliwowego jest rzadkie czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych. Zapchane spryskiwacze to efekt różnych czynników, przede wszystkim jednak złej jakości paliwa. Powinniśmy pamiętać o tym, aby nie tankować na niesprawdzonych stacjach benzynowych, które kuszą podejrzanie niskimi cenami. Często zdarza się, że oferowane “paliwo” to mieszanki o słabym składzie, które powodują nie tylko szybsze zużycie układu paliwowego, ale też silnika.
Preparaty mogą uszlachetnić jedynie to, co już jest szlachetne.
Warto zaznaczyć, że dostępne na rynku preparaty uszlachetniające benzynę LPG, co prawda są w stanie poprawić właściwości paliwa, ale w żadnym wypadku nie mogą stanowić jego zamiennika. Wysokiej klasy dodatki do benzyny wiążą wodę, która znajduje się w układzie paliwowym i skutecznie ją usuwają. Przekłada się na mniejsze ryzyko pojawienia się korozji. Specjalistyczne preparaty umożliwiają czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych - bardzo efektywnie radzą sobie z eliminacją osadów oraz innych zanieczyszczeń.
Układ paliwowy ulega zanieczyszczeniu nie tylko przez paliwo, ale również przez gaz. Wielu właścicieli samochodów z instalacją LPG uważa, że układ paliwowy pojazdu w ogóle nie wymaga czyszczenia. To ogromny błąd! Należy pamiętać, że nawet w tego typu pojazdach, niezbędne jest skuteczne przekazywanie paliwa. W przypadku niedrożnego układu paliwowego instalacja LPG może jeszcze szybciej uszkodzić omawianie komponenty. Ponadto stosowanie gazu pozostawia charakterystyczny tłusty osad, który ciężko usunąć. Właśnie dlatego, warto stosować specjalistyczne dodatki do benzyny dedykowane pojazdom z instalacją LPG. Należy pamiętać, że każdy typ silnika wymaga innego rodzaju konserwantów - preparaty do Diesla nie zadziałają w silniku zasilanym benzyną.
Zwiększa to żywotność wszystkich elementów wchodzących w skład układu paliwowego, a także samą pracę silnika - kompresja zwiększa się, co gwarantuje jego wyższą moc. Przekłada się to na niższy koszt eksploatacji pojazdu. Warto zaznaczyć, że podczas czyszczenia układu paliwowego należy usunąć również zabrudzenia z układu dolotowego (Oczywiście służy do tego inny preparat).
To nie jest skomplikowane. Jedyne co należy zrobić to wlać określoną dawkę produktu do baku tuż przed tankowaniem. Nie ma konieczności wykonywanie tej czynności przed każdym dolaniem benzyny. Zaleca się, by dodatek do paliwa benzyna z LPG stosować raz na trzy, cztery miesiące (lub po przejechaniu około 15 tys. km). Częstotliwość tego procesu uzależniona jest od intensywności użytkowania samochodu. Profesjonalne preparaty służące do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny i innych paliw mogą być stosowane także w specjalnych urządzeniach czyszczących.
Czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych to kwestia tak stara, jak sama motoryzacja. Jednak, aby stworzyć specjalistyczny czyszczący dodatek do paliwa benzyna - trzeba było czekać prawie 90 lat. Miało to miejsce we wczesnych latach 80. w RPA. Kraj ten objęty został wówczas sankcjami, min. na zakup ropy naftowej. Rodzimy przemysł rozpoczął więc produkcję paliwa (m.in. z węgla). Powodowało to jednak komplikacje ze zwiększoną ilością nagarów w benzynie.
Od tego czasu branża petrochemiczna wynalazła już szereg rozwiązań.
Dzięki tak ogromnej uniwersalności, nowocześni producenci - tacy jak JETCHEM - osiągają kilka celów. Przede wszystkim - ograniczono możliwość postawienia błędnej diagnozy w serwisie mechanicznym. Nie wiesz, czy problem leży w nagarze, wilgoci w paliwie czy osadach lakowych w baku paliwa? Nieważne! Zastosuj dodatek do paliwa benzyna od JETCHEM!
Drugą istotną zaletą jest ułatwienie logistyki poprzez ograniczenie ilości wąsko wyspecjalizowanych specyfików. Każdy, kto choć raz spotkał się z takim problemem, wie, jak irytująca jest perspektywa, że musisz wlewać dodatki do paliwa benzyna kolejno na: nagar, wilgoć, smarowanie itd -,licząc, że może któryś z nich pomoże.
Preparaty JETCHEM umożliwiają bezinwazyjne czyszczenie wtryskiwaczy benzyna oraz LPG. Rozwiązują również kwestię usuwania wody z baku. Co najważniejsze – mechanik może użyć produktów JETCHEM w maszynie czyszczącej wtryskiwacze.
Przede wszystkim dotyczy to najnowszych systemów wtryskowych! Oparte są one na układach wysokociśnieniowych, dlatego każde zanieczyszczenie powoduje bardzo duże problemy z precyzyjnym dobraniem dawki benzyny.