Dodatek do oleju silnikowego, zmniejszający zużycie i tarcie
To modyfikator do oleju, który tworzy powłokę hybrydową, chroniącą pracujące elementy silnika. Przywraca elastyczność uszczelnieniom, więc świetnie sprawdza się jako uszczelniacz silnika, gdy silnik bierze olej. Ten uszlachetniacz do oleju silnikowego jest odpowiedni do wszystkich typów silników. Szczególnie rekomendowany do silników turbodoładowanych oraz ze zmiennymi / wydłużonymi okresami międzyprzeglądowymi.
Od marca 2020 r. Oil Super Booster zmienił się w Oil Booster SUPER+
Dodaliśmy wówczas najnowsze komponenty, które tworzą wewnątrz silnika kompozytową powłokę hybrydową, chroniącą silnik również podczas rozruchu.
Dodatek do oleju silnikowego do zmniejszenia tarcia i ochrony przed zużyciem.
Działa jako zabezpieczenie silnika, tworząc film smarujący, chroniący wszystkie elementy układu. Uszczelniacz silnika – przywraca elastyczność uszczelkom. Szczególnie rekomendowany, gdy silnik bierze olej.
JETCHEM Oil Booster SUPER+to doskonały modyfikator do silnika - dodatek do oleju silnikowego, który tworzy nowoczesną modyfikowaną powłokę kompozytową, chroniącą ruchome części silnika. W naszej ofercie zastępuje następujące preparaty: dodatek do hydraulicznych popychaczy, preparat zapobiegający paleniu oleju i dodatek polepszający właściwości oleju.
Dlaczego nasz dodatek do oleju silnikowego jest teraz SUPER+?
Ponieważ ten uszlachetniacz do oleju silnikowego zawiera teraz najnowszy i bardzo skuteczny zestaw dodatków przeciwtarciowych, podnoszących właściwości wszystkich rodzajów oleju i chroniących silnik przed zużyciem.To najwyższej jakości modyfilator tarcia.
• silnik bierze olej albo pracuje „twardo”? • zazwyczaj silnik pracuje „na zimno” i na krótkich trasach? • pojazd pracuje pod silnym obciążeniem (np przyczepa)? • Pojawiły się pierwsze wycieki oleju i potrzebny Ci uszczelniacz silnika? • potrzebny Ci modyfikator do oleju?
Jeżeli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś „TAK” – ten preparat jest dla Ciebie 🙂
Oil Booster SUPER+ to sprawdzony dodatek do oleju silnikowego diesel, jak i do silnika benzynowego. Regularnie ulepszalny i testowany, więc zawiera bardzo skuteczny zestaw dodatków, odpowiednich również do donowczesnych jednostek napędowych. To świetny modyfikator do oleju - podnosi właściwości wszystkich rodzajów oleju i dostosowuje je do szczególnie niekorzystnych warunków pracy. Preparat można stosować do wszystkich olejów mineralnych, półsyntetycznych i syntetycznych.
Jak działa OIL Booster SUPER+?
-
ten dodatek do oleju silnikowego przede wszystkim tworzy unikalny film - modyfikowaną powłokę hybrydową - na wszystkich elementach układu smarowania. W ten sposób zmniejsza się tarcie - również w fazie suchej (podczas rozruchu silnika).
-
Już po kilkudziesięciu kilometrach składniki dodatku do oleju aktywują się, chroniąc wszystkie elementy ruchome silnika przed zużyciem. Dzięki temu poprawia się również wydajność układu.
-
zmniejszenie tarcia obniża temperaturę oleju i opory wewnętrzne. W związku z tym nasz uszlachetniacz do oleju silnikowego opóźnia utratę najlepszych parametrów przez olej.
-
oprócz tego wzmacnia wiązania polimerowe gorącego oleju, zapobiegając tzw. frakcjonowaniu się oleju podczas pracy w ekstremalnych warunkach.
-
w efekcie dodatek do oleju stabilizuje jego lepkość w każdym zakresie temperatur,
-
ponieważ wzmacnia wiązania olejowe i działa jako uszczelniacz silnika, ten dodatek do oleju silnikowego podnosi jego ciśnienie
-
działa również jako uszczelniacz silnika. Ponieważ elastyczność uszczelnieniom całego układu smarowania, niweluje w ten sposób drobne wycieki.
-
poza tym zmniejsza podatność oleju na zwęglenie, redukując ilość osadów w silniku. Gdy stosujesz ten dodatek do oleju, zapieczone pierścienie nie będą problemem.
-
preparat zapewnia lepsze smarowanie, rozprowadzanie ciepła, doszczelnianie i zmniejszenie zużycia oleju poprzez minimalizację efektu „wypompowywania” oraz spalania lżejszych frakcji oleju podczas pracy pod obciążeniem.
-
wreszcie – neutralizuje szkodliwe kwasy w skrzyni korbowej i opóźnia starzenie oleju
Co to jest frakcjonowanie się oleju?
Na skutek zmian ciśnienia podczas pracy tłoka i wysokiej temperatury, wiązania polimerowe oleju rozrywają się. Olej rozdziela się wówczas na frakcję ciężką i lekką. Frakcja lekka jest wpompowywana do cylindra i ulega tam spalaniu (silnik bierze olej). Natomiast frakcja ciężka pozostaje w układzie olejowym. Zagęszcza olej i w związku z tym przyczynia się do powstawania osadów.
Silnik bierze olej gdy występuje frakcjonowanie się oleju
Szczególne zalety stosowania Oil Booster SUPER+:
-
dzięki zmniejszeniu oporów wewnętrznych w silniku, zmniejsza zużycie paliwa i oleju
-
ten uszlachetniacz do oleju silnikowego nie zawiera MOS2 (dwusiarczek molibdenu - nie ma więc ryzyka, że pod wpływem wysokiej temperatury wytrąci się siarka i spadnie wartość TBN oleju
-
modyfikator do silnika JETCHEM nie zmienia barwy i gęstości oleju - nie widać go więc gołym okiem.
-
ten dodatek do oleju silnikowego chroni go chroni przed rozcieńczeniem przez paliwo – szczególnie w przypadku częstej jazdy na krótkie dystanse
-
zwiększa niezawodność pracy w warunkach dużego obciążenia i w wysokich temperaturach
-
to środek do oleju silnikowego, który obniża emisję spalin i redukuje zużycie paliwa
-
podwyższa kompresję silnika i zwiększa jego wydajność
-
zwiększa niezawodność i żywotność elementów układu smarowania
-
skoncentrowana formuła 300 ml zamiast 375 ml – łatwiejsza do aplikacji bez ryzyka zbyt wysokiego poziomu oleju
SPOSÓB UŻYCIA:
-
Dodać do ciepłego oleju po każdej wymianie oleju. Preparat aktywuje się podczas pracy silnika. Przed wymianą oleju rekomendujemy użycie płukanki silnika.
UWAGA! Przed użyciem preparatu sprawdź poziom oleju w silniku -
Puszka 300 ml. wystarcza na 5-6 litrów oleju. Przy większych pojemnościach lub przy użyciu do ręcznej skrzyni biegów dodać 50-60 ml. na każdy litr oleju.
-
Preparat jest mieszalny ze wszystkimi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Cechy | |
Pojemność | 300 ml |
---|---|
Strefy działania | układ olejowy silnika |
Zastosowanie | Dodatek do świeżego oleju |
Właściwości: | Niweluje tarcie // tworzy powłokę ochronną // wydłuża trwałość oleju |
Smarowanie | Tak |
Wydajność | 300 ml na max 6 l. oleju //50 ml/1 l. |
Czas działania | podczas pracy silnika |
Częstotliwość | co 15-30 tys. km |
Waga | 0,35 kg |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:85.98PLN
- Cena:33.60PLN
- Cena:55.99PLN
Towar zgodny z opisem. Dobrze zabezpieczony do transportu. Szybka wysyłka. Polecam.
Produkt spełnił moje oczekiwania
-
Wszystko zgodnie z opisem. Szybka sprawnie i na temat