Profilaktyczny dodatek do oleju napędowego do stosowania na rezerwę.
- Zapobiega osadzaniu się nowych zanieczyszczeń w układzie i na dyszach wtrysków.
- Dodatek do ropy, który smaruje i chroni przed korozją elementów układu paliwowego
- Chroni silnik podczas tzw. „zimnego startu”
Uszlachetniacz do ropy o niezwykle wysokiej skuteczności czyszczenia i ochrony układu paliwowego
Dodatek do ropy do wszystkich typów silników diesla.
OneShoot DIESEL chroni układ paliwowy i rozwiązuje pierwsze problemy z układem wtryskowym. Z pewnością godne uwagi jest połączenie najwyższej jakości JETCHEM z bardzo atrakcyjną ceną.
Jakie dodatki do oleju napędowego używać i po co?
Nawet we wnętrzu regularnie serwisowanego silnika pojawiają się osady. Po pierwsze są one skutkiem ubocznym procesu spalania i utleniania się materiałów eksploatacyjnych, takich jak paliwo i olej silnikowy. Oprócz tego – sposób eksploatacji dodatkowo wpływa na ich powstawanie.
Typowe czynniki, zwiększające ryzyko, to: krótkie trasy, jazda w trybie miejskim na niedogrzanym silniku i niskich obrotach, niepełne tankowania. To wszystko sprzyja powstawaniu szlamu i osadów w baku, przewodach paliwowych i silniku. A te problemy z kolei prowadzą do niedostatecznego smarowania. Gdy zaczyna się zacieranie - do akcji dodatkowo wkracza wilgoć w paliwie. Efekt? Korozja , rozregulowane wtryskiwacze i potencjalnie duże koszty.
Dlatego właśnie OneShoot Diesel jednocześnie czyści, smaruje i usuwa wilgoć z paliwa. Nasz uszlachetniacz do ropy zapobiega grubszym problemom.
Jak działa dodatek do ropy JETCHEM?
- Chroni i smaruje pompę wysokiego ciśnienia, końcówki wtrysków oraz elementy ruchome.
- Czyści z zanieczyszczeń i osadów układ paliwowy
- Wiąże i usuwa wilgoć z układu paliwowego oraz kondensacje ze zbiornika i układu paliwowego
Jakie będę miał korzyści z użycia uszlachetniacza do ropy OneShoot?
- Zapobiega osadzaniu się nowych zanieczyszczeń w układzie i na dyszach wtrysków.
- wiąże wilgoć, która trafia do paliwa z powietrza atmosferycznego. Następnie ten dodatek do oleju napędowego umożliwia jej spalenie razem z paliwem.
- Wszystkie dodatki do oleju napędowego JETCHEM smaruje i chroni przed korozją elementów układu paliwowego
- Chroni silnik podczas tzw. „zimnego startu” przed pracą na sucho
- świetnie sprawdza się do profilaktycznego stosowania podczas tankowania
JAK STOSOWAĆ dodatki do oleju napędowego JETCHEM OneShoot?
- dodać do zbiornika po zaświeceniu się rezerwy
- po przejechaniu ok. 30 km dotankować do pełna
- opcjonalnie - ten dodatek do ropy można dolać przed tankowaniem.
- w eksploatacji pojazdów z silnikiem common rail przede wszystkim należy pamiętać o regularnej wymianie filtra paliwa pojazdu
- sugerujemy, by ten uszlachetniacz do ropy stosować regylarnie co 5-10 tysięcy kilometrów - nie częściej niż co 2 tys. km. Stosowanie tego preparatu po użyciu środka do czyszczenia wtryskiwaczy
UWAGA – preparat czyszczący – TO NIE JEST SUBSTYTUT PALIWA!
Dlatego tak ważne jest zapobieganie poważniejszym problemom. Jeśli więc Twój diesel zaczyna niedomagać, prawdopodobnie zainteresuje Cię nasz serwisowy preparat do czyszczenia wtryskiwaczy do płukania układu wtryskowego. A – skoro czytasz ten tekst – to doskonale już wiesz, że w przypadku nowoczesnego diesla – „lepiej zapobiegać, niż leczyć” 🙂
PYTANIA I ODPOWIEDZI:
PYTANIE: Czasem muszę zatankować na "niepewnej" stacji benzynowej i mam wrażenie, że silnik potem traci moc. Czy te dodatki do oleju napędowego ochronią wtryski przed uszkodzeniem?
ODPOWIEDŹ: Tak, OneShoot DIESEL to uszlachetniacz do ropy którego można używać w celu ochrony układ wtryskowego przed zatarciem paliwem o zbyt niskiej smarności. Często zdarza się również, że paliwo, dostarczone na stację jest odpowiedniej jakości i zawiera wymagane dodatki, stabilizujące jego smarność. Jednak zbiornik stacyjny nie jest odpowiednio serwisowany, co powoduje, że w paliwo zostaje zanieczyszczone osadami. Dlatego ten dodatek do ropy ma również właściwości czyszczące.
PYTANIE: Czy po użyciu tego preparatu muszę wymieniać filtr paliwa? Czytałem, że czyszczący dodatek do oleju napędowego potrafi zapchać filtr paliwa syfami z baku
OPDOWIEDŹ:
Nie musi Pan wymieniać filtra paliwa, o ile jest on regularnie wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. Jeżeli nie wiadomo, kiedy filtr był wymieniany - wówczas zawsze pierwszym działaniem jest przeprowadzenie takiego serwisu.
Cechy | |
Pojemność | 50 ml |
---|---|
Strefy działania | układ paliwowy diesel |
Czyszczenie | Tak |
Smarowanie | Tak |
Wiązanie / wypieranie wody | Tak |
Wydajność | na 1/4 paliwa w baku |
Czas działania | podczas pracy silnika |
Częstotliwość | 2-10 tys. km |
Waga | 0,08 kg |
Komentarze
Polecamy także:
- Cena:59.99PLN
- Cena:54.99PLN
- Cena:37.99PLN
wlałem do mercedesa myśle że trochę ciszej i lepiej zaczął pracować silnik
szybka przesyłka,polecam
Wszystko ok polecam